וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח באילת: גופת גבר נמצאה בדירה בעיר

רמי שני

6.9.2011 / 18:24

על הגופה היו סימני אלימות, ובמשטרה חושדים כי מדובר ברצח. חשוד במעשה נעצר והגופה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר. מוקדם יותר אותרה גופת אישה דקורה בדירה בפתח תקווה

גופת גבר בן 39 נמצאה הערב (שלישי) בדירת מגורים באילת. על הגופה היו סימני אלימות ובמשטרה חושדים כי מדובר ברצח. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, ובמקביל נעצר אדם בחשד למעורבות בהריגת האיש.

שכנים בסביבת האירוע הזעיקו צוות מגן דוד אדום לאחר ששמעו צעקות מהדירה, ככל הנראה בעקבות קטטה, וכשהצוות הגיע גילה אדם שוכב בתוך הדירה. לאחר בדיקה נקבע מותו, והמטרה הוזעקה. בדירה, שכנראה אינה בבעלות הקורבן או החשוד, נמצאו בקבוקים של משקאות אלכוהוליים אבל החשוד ברצח לא הדיף ריח של אלכוהול. במשטרה לא מוציאים מכלל אפשרות כי בין השניים התפתח עימות אלים שבמהלכו הוכה הקורבן בעוצמה רבה ולכן מת, עם זאת נבדקים מספר כיווני חקירה נוספים.

מקרה דומה אירע מוקדם יותר היום בפתח תקווה. גופת אישה נמצאה בשעות הבוקר בדירה ברחוב רמב"ם בעיר, זמן קצר לאחר שגבר שהזדהה כבן זוגה של האישה התקשר לתחנת המשטרה והודיע כי רצח אותה. הוא אף הנחה את המשטרה כיצד להגיע לדירה.

עם קבלת שיחת הטלפון הגיעו למקום כוחות גדולים של משטרה, שמצאו את גופתה של האישה כשהיא דקורה ועטופה בניילון ומעליו פוזרו פרחים. לצד הפרחים הונח מכתב בשפה הרוסית. ככל הנראה, האשה הייתה מתה כבר זמן מה, שכן גופתה נמצאה במצב של ריקבון מתקדם. החשוד ברצח נמלט מהזירה וכעת המשטרה פתחה במצוד אחריו.

עוד באותו נושא
חשד: רצח את חברתו, פיזר פרחים על גופתה ונמלט
"רוצח מאסטר שף": מעצר החשוד הוארך ביומיים
רצח בבאר יעקב: מאבטח נורה למוות במהלך שוד בנק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully