וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רצח את חברתו, פיזר פרחים על גופתה ונמלט

תושב פתח תקווה חשוד כי רצח את בת זוגו והתקשר להודיע על כך למשטרה. השוטרים שהגיעו למקום מצאו את גופת האישה הדקורה עטופה בניילון ומעל פזורים פרחים. נפתח מצוד אחר החשוד

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

חשד לרצח בפתח תקווה: גופת אישה נמצאה היום (שלישי) בדירה ברחוב רמב"ם בעיר זמן קצר לאחר שגבר שהזדהה כבן זוגה של האישה התקשר לתחנת המשטרה והודיע כי רצח אותה. הוא אף הנחה את המשטרה כיצד להגיע לדירה.

עם קבלת שיחת הטלפון הגיעו למקום כוחות גדולים של משטרה, שמצאו את גופתה של האישה כשהיא דקורה ועטופה בניילון ומעליו פוזרו פרחים. לצד הפרחים ניצב מכתב בשפה רוסית. ככל הנראה, האישה הייתה מתה כבר זמן מה, שכן גופתה נמצאה במצב של ריקבון מתקדם. החשוד ברצח נמלט מהזירה וכעת המשטרה פתחה במצוד אחריו.

זירת רצח בפתח תקווה, אדם רצח את בת זוגו, ספטמבר 2011. דרור עינב
גופת האישה נמצאה עטופה בניילון ומעל פזורים פרחים/דרור עינב

מפקד תחנת פתח תקווה, סגן ניצב אלון אסור, סיפר כי "הגענו למקום ומצאנו גופת אישה. אנחנו נמצאים בתחילתה של החקירה וביצענו הערכת מצב עם מפקד המחוז". לדבריו, "כל פרט נוסף שיפורסם עלול לפגוע בהמשך החקירה. אנו פועלים בשעה זו על מנת לזהות את הנרצחת ולאתר את החשוד ברצח".

בשבוע שעבר נמצאה גופת תיירת מאוסטרליה כבת 50 בחדר במלון דן פנורמה בתל אביב. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהוזעקו למקום, מצאו את האישה ללא רוח חיים כשהיא דקורה בכל חלקי גופה וקבעו את מותה. בן זוגה של האישה, ג'ון פול אנטוני, אף הוא תייר מאוסטרליה, נחשד בביצוע המעשה ומחקירה ראשונית של האירוע עלה כי החשוד היה במצב פסיכוטי בעת ביצוע המעשים.

עוד בנושא:
חשד לרצח: גופת תיירת נמצאה במלון דן פנורמה בתל אביב
רצח התיירת מאוסטרליה: "הבעל היה במצב פסיכוטי"
חשד לרצח: שלושה נהרגו בתאונה לאחר ירי בצפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully