וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי: מסיבת עיתונאים של ראשי מחאת האוהלים

בעוד שבמספר מוקדים בארץ החל פירוק המאהלים שהוקמו במסגרת המחאה החברתית, ראשי המחאה ונציגים מצוות המומחים שהקימו פורשים את צעדיהם הבאים

המחאה החברתית לא נגמרה ב"הפגנת המיליון" שנערכה במוצאי השבת האחרונה. מנהיגי המחאה ונציגי ועדת המומחים שגיבשו מתארים במסיבת עיתונאים שנערכת בגן הוורדים מול משכן הכנסת בירושלים את הצעדים הבאים שבכוונתם לנקוט במסגרת המחאה נגד יוקר המחיה בישראל. זאת על רקע פירוק המאהלים בכמה מוקדים בארץ, ביניהם במאהל המרכזי בשדרות רוטשילד בתל אביב.

מחאת האוהלים - כותרות אחרונות:
ראש הממשלה אחרי ההפגנה: "נתקן עיוותים חברתיים"
הפגנת כל הזמנים: 405 אלף איש קראו לצדק חברתי
ליף: "לא הפגנת מיליון - הפגנה של שבעה מיליון"

במסיבת העיתונאים לוקחים חלק דפני ליף, יונתן לוי וסתיו שפיר מובילי המחאה ופרופ' אביה ספיבק, פרופ' יוסי זעירא ופרופ' לאה אחדות מהצוות המקצועי שהוקם כצוות ראי לוועדת טרכטנברג שהקים ראש הממשלה בנימין נתניהו.

רגע השיא של המחאה הגיע במוצאי השבת האחרונה כשלמעלה מ-400 אלף ישראלים יצאו לרחובות להפגין נגד יוקר המחיה. ראש הממשלה נתניהו התייחס למחרת מפגן הכוח למחאה והבטיח כי ממשלתו "תבצע שינויים ותתקן עיוותים חברתיים". בפתח ישיבת הממשלה השבועית הסביר נתניהו כי ועדת טרכטנברג שהוקמה לגבש פתרון למצוקות המחיה בישראל והשיח הציבורי שהתעורר בעקבות המחאה היא "הזדמנות ייחודית" לבצע שינויים בתחום זה.

"מעולם לא הייתה ועדה שפתחה שיח עם אלפי אזרחים", אמר ראש הממשלה, "אני מתכוון לפעול במהירות בהמשך להמלצותיה, ולשמור על האיזון הנכון בין רגישות חברתית לאחריות כלכלית". נתניהו הזהיר כי חריגה בהוצאות "כפי שהיה בכמה מדינות באירופה", לא תאפשר לטפל באמת "בהקלה על יוקר המחיה ובטיפול בעיוותים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully