וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדקר איש התנועה לאיכות השלטון במגזר הבדואי

רמי שני

5.9.2011 / 22:22

עורך הדין סולימן זיידנה נדקר על ידי אלמונים בצאתו ממשרדו בבאר שבע. עו"ד אליעד שרגא: הוא חשף שחיתויות במגזר הבדואי. מצבו של זיידנה הוגדר קל

איש התנועה לאיכות השלטון, עורך הדין סולימן זיידנה, נדקר הערב (שני) בצאתו ממשרדי התנועה בבאר שבע. ככל הידוע, אלמוני המתין לו ליד היציאה מהמשרדים, דקר אותו ונמלט. צוות של מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, במצב קל. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

עוד מקרי דקירה:
10 שנים אחרי אחיו: בן 21 נדקר למוות בקריית אתא
הרב אלעזר אבוחצירא נרצח בדקירות בישיבתו בבאר שבע

"מדובר בחבר הוועד המנהל של התנועה והוא מייצג אותנו בעתירות", סיפר עורך הדין אליעד שרגא, יושב ראש התנועה, שהגיע לבית החולים מיד כשנודע דבר הדקירה. "הבנו שהוא נפצע פצעים עמוקים ועכשיו הוא בחדר ניתוח. לאחרונה, הוא חשף שחיתויות במועצות הבדואיות, בהם מינויים בלתי חוקיים. הוא פועל במגזר נגד שחיתות, כחלק מהפרויקט שלנו במגזר הבדואי. ככל שאני יודע, הוא היה מאוים בשנה האחרונה. אנשים איימו על חייו והערב דקרו אותו בפנים וברגלים", אמר שרגא.

התנועה לאיכות השלטון, הכשירה כמאתיים עורכי דין במגזר הערבי והבדואי כחלק מפרוייקט העצמה שנועד להביא לצמצום השחיתות בשלטון המקומי ברשויות הערביות. "הפרוייקט נועד לתת כלים לאוכלוסייה זו לעמוד על הזכויות שלה", הסביר שרגא והוסיף כי "כמו כן, הוא נועד להבהיר לאוכלוסייה את הזכויות שיש להם מול נבחרי הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully