וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "המחאה בישראל – תופעה טובה מאד"

ניר יהב, רמאללה

5.9.2011 / 1:00

בשיחה עם וואלה! חדשות בירך יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן על המחאה החברתית בישראל. "מברך על כך שעמים מקבלים את זכויותיהם בדרכי שלום ומשא ומתן"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: יותם בן דוד)

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן מברך על המחאה החברתית בישראל. בדברים שאמר לוואלה! חדשות בתום פגישה שקיים אתמול (שני) ברמאללה עם אנשי רוח ישראלים, אמר אבו מאזן כי התופעה שבה עמים דורשים את זכויותיהם בצורה בלתי-אלימה, ובהם העם הישראלי, "היא תופעה טובה מאד".

עוד בנושא:

אבו מאזן: נפגשתי באחרונה מספר פעמים עם אהוד ברק
אנשי רוח לאבו מאזן: "תומכים בהכרה בפלסטין"
יהושוע סובול יוזם: אנשי רוח יתמכו בהכרזה על מדינה פלסטינית

אבו מאזן בפגישה עם עיתונאים ישראלים, רמאללה, ספטמבר 2011. דניאל בוק
"המחאה בישראל - האביב היהודי". אבו מאזן/דניאל בוק

"המחאה החברתית היא עניין הנוגע לעם בישראל", הדגיש יו"ר הרשות. "העם בישראל הבהיר כי הוא רוצה לעסוק בנושאים חברתיים. זה דבר נכון שעמים רוצים להשיג את דרישותיהם בדרכים בלתי-אלימות. זו תופעה טובה מאד, שאנו מקווים שתקיף את כל העולם". אבו מאזן אמר עוד כי הוא מברך על כך שעמים "מקבלים את זכויותיהם בדרכי שלום ומשא ומתן ולא בדרכי אלימות ומלחמות".

במהלך הפגישה עם אנשי הרוח, שהגיעו ללשכתו של אבו מאזן כדי להביע תמיכה בהכרה במדינה פלסטינית, עלה נושא המחאה הישראלית מספר פעמים. אבו מאזן התלוצץ והגדיר את המחאה בישראל "האביב היהודי", בדומה למחאות בעולם הערבי המכונות "האביב הערבי".

מוקדם יותר אתמול גילה אבו מאזן כי נפגש לאחרונה עם שר הביטחון, אהוד ברק, מספר פעמים. אבו מאזן חשף את דבר הפגישות בראיון שהעניק לכלי תקשורת ישראלים לאחר הפגישה, אך סירב לפרט על מה שוחחו השניים. "הפגישה האחרונה ביני לבין ברק התקיימה ב-24 באוגוסט בעמאן, בירת ירדן. דיברנו על סוגיות שונות". כשנשאל על מה שוחחו, אמר אבו מאזן: "זכותי לספר וזכותי גם לשתוק".

לפניות לכתב - nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully