וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה באשקלון: בן 12 טבע למוות, שני אחיו נפגעו

רמי שני

4.9.2011 / 0:05

שלושת הילדים, תושבי רהט, נסחפו במים ונקלעו למצוקה. צוותי ההצלה נאלצו לקבוע את מותו של האח הצעיר, בן ה-12. אחיו בן ה-17 והאחות בת ה-19 פונו לבית החולים באורח קשה ובינוני

סוף שבוע קטלני בחופי הארץ: ילד בן 12 טבע אתמול (שבת) למוות בעת ששחה מול חוף בננה ביץ' באשקלון עם אחיו ואחותו. שני האחים פונו לבית החולים ברזילי בעיר במצב קשה ובינוני. שלושת האחים, תושבי רהט, נכנסו למים ונקלעו ונקלעו למערבולת. צוות השיטור הימי של משטרת לכיש משה את הילד הצעיר מהמים כשהוא ללא הכרה.

"ביצענו פעולות החייאה במשך כ-40 דקות", סיפר מקסים ניזרי, פרמדיק של מגן דוד אדום. "אחר כך העברנו אותו לאמבולנס תוך כדי המשך מאמצים והובלנו לבית החולים, אך שם נקבע מותו". אחיו של הילד בן ה-17 נמשה מן המים גם הוא ללא הכרה, והועבר לבית החולים במצב קשה, כשהוא מונשם ומורדם. אחותם בת ה-19 פונתה באורח בינוני.

"שהה בתוך המים פרק זמן ארוך"

שלושת האחים הגיעו עם בני משפחתם לחוף, ככל הנראה כדי לציין את סיום חודש הרמאדן. רבים מקרובי המשפחה היו על החוף בעת שהאחים נכנסו למים, וכשהבחינו במצוקתם הזעיקו את כוחות ההצלה. "חיפשנו זמן רב אחרי הילד. הוא היה במים פרק זמן ארוך מאוד", אמר הפרמדיק.

במהלך סוף השבוע נרשמו שלושה מקרים נוספים של טביעות קטלניות. מוקדם יותר היום טבע למוות גבר בן 46 בחוף הצוק בתל אביב. צוותי מד"א ניסו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות, אך קבעו את מותו. הבוקר נפלטה מהים גופת גבר אחר, בחוף ירושלים בעיר. צוות מגן דוד אדום ניסה לבצע בו החייאה, והטובע, שזהותו טרם התבררה, מת כעבור זמן קצר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

טביעה נוספת אירעה בבוקר, גם היא בחוף הצוק בתל אביב, כשבר כבן 60 שהיה במקום עם אשתו ובתו טבע למוות. עוברי אורח הבחינו בו כשהוא מראה סימני מצוקה בתוך המים, ומשו אותו לחוף. צוות מגן דוד אדום ביצע בו החייאה אך נאלץ לקבוע את מותו. גופתו הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

(עדכון ראשון: 19:11)

עוד בנושא:
צעיר בן 18 טבע למוות בחוף שדות ים
המדינה לא תפצה הורי ילדה שטבעה בירדן
טביעות בכנרת - כיצד להיות ערים לסכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully