וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה: צעירה נפלה מגשר - או הושלכה ממנו?

אריאל נוי

3.9.2011 / 15:00

עוברי אורח בנתניה מצאו הבוקר צעירה כבת 20 מתחת לגשר, כשהיא פצועה קשה. ככל הנראה, היא מעדה מהגשר הגבוה כבר אתמול, אך היא אינה מסוגלת להסביר לחוקרים האם נדחפה ממנו בכוונה

עוברי אורח איתרו הבוקר (שבת) צעירה כבת 20 שרועה על הארץ באזור התעשייה פנחס ספיר-צפון בנתניה. היא נמצאה סמוך לפסי הרכבת החולפים במקביל לכביש 2, מתחת לגשר השלום. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב שרון הוזעקו למקום וטיפלו בצעירה, ולאחר מכן פינו אותה לבית החולים מאיר בכפר סבא. היא סובלת מפצעים קשים ומהתייבשות.

גשר מעל כביש החוף, דו"ח מבקר המדינה. שלומי גבאי
הצעירה לא יודעת להסביר אם נפלה מהגשר או נדחפה ממנו/שלומי גבאי

מחקירה ראשונה של המשטרה עולה כי הצעירה מעדה מגשר הרכבת הסמוך, שגובהו כעשרה מטרים. ככל הנראה, היא נפלה מהגשר כבר אתמול, וייתכן שהייתה שרויה בגילופין. אדי ורשילובסקי, פרמדיק מגן דוד אדום, אמר לוואלה! חדשות כי הצעירה עדיין מבולבלת מאוד, ואינה מסוגלת להסביר אם נפלה מהגשר או שנדחפה ממנו. "מה שברור הוא שהיא הייתה שרועה במקום זמן רב", אמר.

לפני שלושה שבועות, התאמצו חוקרים של משטרת באר שבע לגלות מה אירע בבניין בעיר, בו נמצאה אישה כבת חמישים בתחתית חדר המדרגות, כשהיא סובלת מפצעים קשים. חקירה ראשונה העלתה שהאישה התווכחה קודם לכן עם בעלה, בשל מחלוקת שהתגלה בנוגע לבנם. לא ברור אם היא ניסתה להתאבד בקפיצה מהקומה הרביעית אל תוך פיר המדרגות, או שהבעל השליך אותה לתוכו, שכן היא מעולם לא התלוננה על אלימות במשפחתה.

עוד בנושא
האם אישה בבאר שבע הושלכה לפיר מדרגות?
בת מלוד מעדה ממצוק במצפה רמון - ונהרגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully