וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפילת האישה בבאר שבע; מתחזק החשד שקפצה

רמי שני

8.8.2011 / 12:20

אישה כבת 50 נפצעה כשנפלה מפיר מדרגות בבניין בו היא מתגוררת בבאר שבע. במשטרה מעריכים כי היא התאבדה במהלך ויכוח עם בעלה, אולם לא פוסלים אפשרות כי נדחפה על ידו או נפלה בשוגג

אישה כבת 50 נפצעה הבוקר (שני) באורח קשה כשנפלה מפיר מדרגות בבניין בו היא מתגוררת בבאר שבע. צוות מגן דוד אדום פינה אותה לבית החולים סורוקה בעיר. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי האשה התווכחה עם בעלה, ככל הנראה על רקע מצוקה שהיתה להם עם בנם. בשלב מסוים נפלה האשה מהקומה הרביעית, ולהערכת המשטרה אף ייתכן והתאבדה. עם זאת, במשטרה לא מוציאים מכלל אפשרות גם תרחישים אחרים - ובעלה של האשה נעצר בחשד שהשליך אותה אל הפיר. גם בנה נעצר. כמו כן, מהמשטרה נמסר כי האישה מעולם לא התלוננה על אלימות במשפחתה.

אתי אברמוב, דיירת בבניין, הייתה בין הראשונים לראות את האישה לאחר נפילתה: "התעוררתי בבהלה לקול צעקות, ויצאתי החוצה לראות מה קרה. ראיתי את השכנים מלמעלה עומדים ליד אמם, ששכבה על הרצפה בקצה המדרגות, וניסו לעזור לה. הם צעקו לי להזעיק אמבולנס, וחייגתי מיד למד"א". אברמוב הוסיפה כי "הם היו רבים הרבה, אבל אני לא חושבת שהוא היה אדם אלים". עם זאת, סיפרה אברמוב כי הגבר היה מטופל בגלל בעיה נפשית.

שכן אחר בשם מיכאל סיפר כי "מדובר באנשים טובים, שבגלל המצב הכלכלי שלהם נקלעו למצוקה. הם אנשי קשיי יום". גם הוא ציין כי שמע את שכניו רבים פעמים רבות, ואולם ציין כי הוא לא חושב שמישהו הפיל את האישה: "אני חושב שזו הייתה תאונה, ושהיא נפלה".

לקריאה נוספת
אישום: בן 85 ניסה לרצוח את אשתו ולהתאבד
חשד לניסיון רצח והתאבדות: בעל שיסף גרון אשתו

(עדכון ראשון: 10:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully