וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון רצח והתאבדות: בעל שיסף גרון אשתו

קובי מנדל ואריאל נוי

28.5.2011 / 17:38

בעל חשוד ששיסף באמצעות פיגיון את גרונה של אשתו, כבת 80, בזכרון יעקב ואחר כך ניסה להתאבד. מצבם של השניים בינוני. הבעל נמצא בזירה כשהוא מטושטש, לאחר שככל הנראה נטל תרופות

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד)

חשד לניסיון רצח והתאבדות בזכרון יעקב. צוות מד"א הוזעק בצהריים (שבת) ליישוב לאחר שהתקבלו דיווחים על אישה בת 80 שגרונה שוסף. בן זוגה, כבן 85, נמצא במקום, כשעל פי החשד הוא מטושטש תחת השפעת תרופות.

כוחות של מד"א ומשטרה נמצאים במקום. מצבם של האישה והבעל בינוני. הם פונו לקבלת טיפול בבית החולים הלל יפה בחדרה. מהמשטרה נמסר כי הרקע למעשה, הוא רצונו של הבעל לגאול את אשתו מייסוריה בשל מחלתה.

שוטר סיור מתחנת זכרון יעקב שהגיע לדירה ברחוב הרצל בעיר, פרץ את חלונה והצליח להזעיק למקום כוחות מגן דוד אדום ושוטרים נוספים. "מדובר בבני זוג שאינם מוכרים למשטרה. אין ספק שהפעילות המהירה של השוטרים הביאה להצלת חיי בני הזוג ובכך נמנע למעשה אירוע רצח בתוך המשפחה", מסר מפקד תחנת זכרון יעקב במשטרה, סגן ניצב איתן משה לוואלה! חדשות. לדבריו, הידיעה על ניסיון הרצח התקבלה לאחר שהבעל שלח מייל לילדיו השוהים בחו"ל, בו הודיע כי הוא הולך לרצוח את אמם ולגאול אותה מייסוריה בשל מחלותיה.

הבוקר נמצא צעיר כבן 20 ברחוב אוהלי יעקב ביפו כשהוא פצוע ומדמם. צוות מגן דוד שהוזעק למקום טיפל בו ופינה אותו במצב קשה מאוד לבית החולים וולפסון בחולון. כעבור זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. שוטרי מרחב יפתח פתחו בחקירה, בחשד לרצח.

מהחקירה עולה כי שלושה גברים קבעו ככל הנראה להיפגש עם עם הנרצח והגיעו במונית למקום מגוריו סמוך לשעה שבע בבוקר. במרחב יפתח מעריכים כי החשודים תכננו להיפגש עם החשוד במטרה להציב לו מארב.

עד ראייה שהיה במקום סיפר: "שלושה גברים היכו אותו עם אבן, שאחר כך הייתה מגואלת בדם. ירדתי למטה ומצאתי אותו חבול ומדמם על הרצפה". השלושה נמלטו מהמקום. שכניו של הנרצח ואחיו ניסו לבצע בו החייאה והזעיקו את מד"א ואת המשטרה. השלושה טרם נעצרו.

עדכון ראשון: 14:38.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully