וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה אחרי נפילת השכנה ממצוק: "הלב שלי מתפוצץ"

27.6.2011 / 14:35

שכניהם של הורי הצעירה שנפלה ממצוק במכתש רמון התקשו לקבל את הבשורה. "היא הייתה ילד טובה, הייתי בשוק כששמעתי", סיפרו השכנים. בצהריים היא הובאה למנוחות בבית העלמין בלוד

טל אנגלנדר

(צילום: שי מכלוף, טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

יממה לאחר שנפלה אל מותה ממצוק במכתש רמון, קרוביה של הצעירה בת ה-29 מלוד מתקשים עדיין לעכל את הבשורה המרה. שכנים ומקורבים סיפרו כי ההורים היו בהלם מוחלט כששמעו על הטרגדיה. "היא הייתה ילדה טובה, נחמדה מאוד, מדברת יפה לכולם", סיפרה לודמילה, שכנתה של המשפחה. "קיבלתי שוק כששמעתי על זה. אין מילים, אין מילים. הלב שלי מתפוצץ", הוסיפה. "כולם מדברים על ילדה שקטה, מופנמת, תלמידה טובה. זה צער גדול לשכנים", הוסיף שלום, גם הוא שכן של המשפחה. בצהריים הובאה הצעירה למנוחות בבית העלמין החדש בלוד ושמה לא פורסם לבקשת משפחתה.

אמש שחזר בן הזוג של הצעירה את המקרה בפני חוקרי המשטרה. "במהלך הנפילה היא אמרה שהיא אוהבת אותי, זה גם מה שאני אמרתי לה", סיפר. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר בן הזוג, כי "חזרנו מאילת בשעה מאוחרת, והחלטנו לעצור ליד מרכז המבקרים של מצפה רמון כדי להסתכל על המכתש בבוקר. כשקמנו בבוקר התקרבנו לקצה המצוק ואני מעדתי אחורה. היא ניסתה למנוע ממני למעוד ומעדה בעצמה". במשטרה נוטים לקבל את גרסתו לאירוע.

אביתר נורי, מתנדב ביחידת החילוץ הר הנגב, סיפר כי הגיע למקום כ-40 דקות לאחר הנפילה. לדבריו, "הנחנו שכבר לא נוכל לעזור לה, לפי מצבה. חששנו שבן זוגה עלול לפגוע בעצמו וביקשנו ממנו לשבת ולא לקחת סיכון מיותר. ברגע שהגיע מסוק חיל האוויר, ירדו אליה באמצעות כבל וטיפלו בה, אך לצערנו הם נאלצו לקבוע את מותה".

עוד באותו נושא:
קמה לראות הזריחה בנגב - ונפלה ממצוק אל מותה
המוות במכתש: ”מנעה ממני ליפול ומעדה בעצמה”
החבר שחזר נפילת זוגתו למכתש: ”אמרה שהיא אוהבת”

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully