וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמה לראות הזריחה בנגב - ונפלה ממצוק אל מותה

רמי שני

26.6.2011 / 8:40

האישה שככל הנראה טיילה במקום עם בן זוגה, נפלה לתוך מכתש רמון ונהרגה. צוותים של יחידת החילוץ נגב ומד"א חילצו אותה מהמקום וגופתה הועברה למכון לרפואה משפטית

טרגדיה במכתש רמון: אישה בשנות ה-30 לחייה נהרגה הבוקר (ראשון) לאחר שנפלה מצוק בגובה של כ-100 מטרים בסמוך למרכז המבקרים. צוותים של יחידת החילוץ נגב וכן פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום מצאו את האישה כאשר היא שוכבת ללא תזוזה ולאחר פעולות החילוץ נאצו לקבוע את מותה.

מחקירה ראשונית עולה כי האישה ובן זוגה ישנו בלילה על שפת המצוק בשקי שינה. בשעות הבוקר קמה האישה, ככל הנראה על מנת לראות את הזריחה, ומסיבה שטרם ברורה היא מעדה ליד שפת המצוק ונפלה לתהום. גופתה הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית, ונסיבות האירוע נחקרות.

מקרה דומה אירע לפני כשבועיים כאשר גבר כבן 70 נפל ממצוק ליד חוף גבעת אולגה ולאחר פעולות החייאה ממושכות נקבע מותו במקום. הפרמדיק רועי הבר שהגיע לזירת התאונה מסר לוואלה! חדשות כי "הגענו למקום וראינו גבר מוטל על החוף עם פגיעת ראש קשה, ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נקבע מותו". מהמשטרה נמסר כי ככל הנראה הגבר מעד ונפל מהצוק וכי אין חשד לפלילים.

עוד באותו נושא:
גבר כבן 70 נפל למותו ממצוק בחוף אולגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully