וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוות במכתש: "מנעה ממני ליפול ומעדה בעצמה"

רמי שני

26.6.2011 / 14:01

בן זוגה של האישה שנהרגה לאחר שנפלה ממצוק במכתש רמון סיפר לוואלה! חדשות על האירוע. לדבריו, כשקמו בבוקר הוא מעד אחורה לתוך התהום. היא ניסתה למנוע ממנו ליפול ונפלה לבסוף בעצמה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק)

לאחר מותה של חברתו בנפילה מצוק, בן הזוג שיחזר את הטרגדיה: בן זוגה של האישה בת ה-30 שנהרגה היום (ראשון) כשנפלה ממצוק במכתש רמון, סיפר כי הסיבה לנפילתה היא שניסתה למנוע ממנו למעוד, ונפלה בעצמה. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר בן הזוג כי "חזרנו מאילת בשעה מאוחרת והחלטנו לעצור ליד מרכז המבקרים של מצפה רמון כדי להסתכל על המכתש בבוקר. כשקמנו בבוקר התקרבנו לקצה המצוק ואני מעדתי אחורה. היא ניסתה למנוע ממני למעוד ומעדה בעצמה".

הבוקר נהרגה האישה לאחר שנפלה מצוק בגובה של כ-100 מטרים בסמוך למרכז המבקרים במקום צוותים של יחידת החילוץ נגב וכן פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום מצאו את האישה כשהיא שוכבת ללא תזוזה, ולאחר פעולות החילוץ נאלצו לקבוע את מותה. גופתה הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית, ונסיבות האירוע נחקרות.

אישה בת 30 נפלה מצוק במכתש רמון, יוני 2011. שי מכלוף
"כשקמנו בבוקר התקרבנו לקצה המצוק ואני מעדתי אחורה, סיפר בן הזוג. מכתש רמון, הבוקר/שי מכלוף

מקרה דומה אירע לפני כשבועיים כאשר גבר כבן 70 נפל ממצוק ליד חוף גבעת אולגה ולאחר פעולות החייאה ממושכות נקבע מותו במקום. הפרמדיק רועי הבר שהגיע לזירת התאונה סיפר אז כי "הגענו למקום וראינו גבר מוטל על החוף עם פגיעת ראש קשה, ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נקבע מותו". מהמשטרה נמסר כי ככל הנראה הגבר מעד ונפל מהצוק וכי אין חשד לפלילים.

עוד באותו נושא:
קמה לראות הזריחה בנגב - ונפלה ממצוק אל מותה
גבר כבן 70 נפל למותו ממצוק בחוף אולגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully