וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה ורוד? צבא ארצות הברית יפיץ מגזין לגייז

לקראת ביטול מדיניות "אל תשאל, אל תספר" שאסרה על חיילים הומוסקסואלים בצבא ארה"ב לחשוף את העדפתם המינית, אושרה הפצת המגזין בבסיסים צבאיים, שייצא בגיליון מיוחד על חיילים גאים

גאים בצבא ארצות הברית: גורמים בכירים במשרד ההגנה האמריקאי אישרו לראשונה הפצת מגזין הומוסקסואלי במערכת הצבאית ובבסיסי חיל האוויר במדינה, כך דיווחה אמש (שישי) סוכנות הידיעות הצרפתית. בעקבות מהלך זה, אמרו עורכי המגזין "OutServe" כי ישיקו גיליון מיוחד ב-20 בספטמבר, התאריך בו מסתיים האיסור על גיוס חיילים הומוסקסואליים בארצות הברית.

עוד על ביטול חוק "אל תשאל, אל תגלה":
אובמה ביטל סופית את אפליית ההומואים בצבא ארה"ב
חיילי ארה"ב ילמדו בשדה הקרב על הומוסקסואליות
אובמה חתם על התקנות הראשונות לביטול החוק

הנשיא ברק אובמה חותם על ביטול החוק האוסר שירות גלוי של הומואים בצבא. Evan Vucc, AP
הנשיא ברק אובמה חותם על ביטול החוק האוסר שירות גלוי של הומואים בצבא/AP, Evan Vucc

אתר המגזין פרסם מודעה הפונה לחיילים מקרב הקהילה הגאה, לפיה המהדורה הקרובה תעלה תמונות וביוגרפיות של 100 חיילים המשרתים בצבא, שיהיו מוכנים לחשוף את העדפתם המינית. "מהלך זה מסמל רגע מרגש בהיסטוריה של צבא ארצות הברית עבור חיילים הומואים, לסביות ובי-סקסואליים שבעבר נאלצו להסתיר את זהותם", אמר מנהל האתר. הוא הוסיף כי "באמצעות הפצת תמונותיהם וסיפורם, אנו אומרים כי הזמנים השתנו. הגיע הזמן שחברים המשרתים בצבא יזכו להערכה על מחויבותם היוצאת מן הכלל ועל הקרבתם למען הגנת המולדת".

חיילים ששירתו בעבר בצבא ארצות הברית, כמו גם ארגוני זכויות הקהילה ההומולסבית נאבקו במשך שנים בחוק שאסר על חברי קהילתם להתגייס לצבא בגלוי. על פי החוק הישן, שכונה "אל תשאל, אל תספר", חיילים הומוסקסואלים שהתגייסו לצבא נדרשו לא לחשוף את העדפתם המינית או להיות מסולקים משירותם. במהלך השנים מאז תחילת המדיניות הזו, בשנת 1993, גורשו מהצבא כ-14,000 חיילים בשל חשיפת העדפתם המינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully