וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטפלת סיפרה בבכי: "אהבתי את משפחת נתניהו"

המטפלת שסעדה את אביו של שרה נתניהו קיימה מסיבת עיתונאים, ואמרה שאינה מבינה מדוע פוטרה בפתאומיות. היא אמרה שנאלצה לחתום על מסמכי ויתור בעברית, ושסולקה בגסות: "חפצייך יישלחו"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק)

טרה קומרי, המטפלת שסעדה את אביה החולה של שרה נתניהו, קיימה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים במטה ארגון "רופאים לזכויות אדם" ביפו, ומסרה לתקשורת את גרסתה באשר לפיטוריה. קומרי סיפרה כי פוטרה אתמול מעבודתה מבלי שהתאפשר לה להיפרד מהאב, שמואל בן ארצי. לטענתה קומרי, מהגרת מנפאל, עובדי לשכת ראש הממשלה אילצו אותה לחתום על מכתב פיטורים בעברית, השולל את כל זכויותיה הסוציאליות, בהן התרעה מוקדמת, פיצויי פיטורים, ימי חופשה, ימי הבראה ואת שארית שכרה.

עוד בנושא
"שרה נתניהו כינתה אותי "זבל", אין לה לב"
לשכת רה"מ: המטפלת בדתה את הסיפור
קומרי: נפצעתי אחרי ויכוח עם שרה נתניהו

מסיבת עיתונאים של המטפלת של אבא של שרה נתניהו. דרור עינב
"אהבתי את המשפחה, לא מבינה מדוע פוטרתי". קומרי, הערב במסיבת העיתונאים/דרור עינב

"אהבתי את שמואל, והמשפחה אהבה אותי בחזרה", סיפרה טרה בכאב, "טיפלתי בו כל היום", ואמרה שאינה מבינה מדוע הופסקה עבודתה באופן פתאומי. לפי דוברי ראש הממשלה, העובדת גילתה רשלנות בטיפול, ולכן פוטרה. היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטין, מתח ביקורת נוקבת בשל השימוש בדוברים של מערך ההסברה הלאומי בטיפול בפרשה. לאחר מכן, הודיע ראש הממשלה כי ימנה דוברים פרטיים לנושא.

טרה סיפרה בעיניים דומעות כי משפחת נתניהו סילקה אותה בגסות מהעבודה, ואף לא התירה לה לאסוף את חפציה - או להיפרד מבן ארצי. נמסר לה כי החפצים ייארזו עבורה ויועברו לה בהמשך. "אני לא יודעת מה לעשות עכשיו, לאן אלך? איפה אגור? באתי לישראל כדי לעבוד, כדי להרוויח קצת כסף ולשלוח הביתה".

"באתי לישראל לעבוד, כדי להרוויח קצת ולשלוח כסף הביתה"

פרופ' יואל דונחין, שדיבר בכינוס, אמר כי בפרשה היו מעורבים רופאים שחטאו לתפקידם. "היו שלושה רופאים שפעלו בניגוד לאתיקה הבסיסית: רופא אחד בדק את האצבע הפצועה של העובדת - אך לא תיעד אותה, בניגוד לכללים". עוד, לדבריו, "רופאה נוספת כתבה מכתבים, שקבעו אם מגיעה לקומרי ויזה ישראלית או לא". רופא שלישי, אמר פרופ' דונחין, התייחס בתקשורת ליחסים בין משפחת נתניהו לקומרי. ,מדובר בבעיה אתית שצריך לערב בה את ההסתדרות הרפואית. הרופאים במקרים זה היו נאמנים למי ששלח אותם - ולא לעצמם", אמר.

עורכות הדין יוהנה לרמן ורעות מיכאלי, המייצגות את קומרי, אמרו כי הן מעדיפות שלא לפרט את ההליכים המשפטיים שננקטו בשלב זה. "אנו מקווים שלא ניאלץ לפנות לבית המשפט, ומקווים שהנושא יסתיים בצורה טובה", אמרו. קומרי "נדרשה לחתום על מסמך בשפה שאיננה מבינה, ללא נוכחות עורכי דין, שבו סולקו כל דרישותיה - ומבלי שהבינה על מה חתמה. בנוסף, פורסמו בתקשורת פרטים על מצבה הרפואי והסוציאלי והופר חיסיונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully