וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטפלת: שרה נתניהו כינתה אותי "זבל", אין לה לב

אחרי שטענה כי נפצעה בתום ויכוח עם רעיית ראש הממשלה, ממשיכה המטפלת באביה של שרה נתניהו לתאר את קורותיה. "חייתי שם כמו בבית כלא". לשכת נתניהו: "נמאס מהטלת הרפש האוטומטית"

"שרה נתניהו הייתה מכנה אותי 'זבל'", כך אמרה הבוקר (רביעי) העובדת הזרה טארה, שטיפלה בשמואל בן ארצי – אביה של רעיית ראש הממשלה. בראיון לגלי צה"ל ציינה המטפלת הנפאלית כי החיים במעון ראש הממשלה הם "כמו בבית כלא". המטפלת, שטוענת כי נפצעה בידה לאחר ויכוח עם אשת ראש הממשלה, אמרה כי "מאוד קשה לי שם. אני לא חופשייה ואני לעולם לא יוצאת החוצה. כשאני מבקשת חופש, לא נותנים לי".

עוד סיפרה המטפלת כי "שרה אומרת לי שאם אני אצא לחופש, לא יהיה מי שיטפל באבא שלה. עם ראש הממשלה לא דיברתי, כיוון שאני מתביישת. שרה אמרה עליי שאני אישה רעה שגרה בבית שלה ואוכלת אוכל טוב".

טארה נגד שרה - כותרות אחרונות:
"המטפלת בדתה סיפור כשנודע לה שהיא מועמדת לפיטורין"
מטפלת: "נפצעתי אחרי ויכוח עם שרה נתניהו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה מסיירים באתרי מורשת לאומיים בתל מגידו ובבית שערים. אבי אוחיון לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
"שרה אמרה עליי שאני אישה רעה, עם ראש הממשלה לא דיברתי". בני הזוג נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון לע"מ

לדברי טארה, ביום בו התרחש העימות בינה לבין רעיית ראש הממשלה, היא דרשה את משכורת חודש יולי, שלטענתה לא נכנסה. "ביקשתי משרה את המשכורת", סיפרה המטפלת, "היא רצה אליי ומאוד פחדתי. התחלתי לזוז אחורה, נפלתי על השולחן והאצבע שלי נשברה. קיבלתי מכה ושרה מאוד כעסה עליי".

על קשייה הנוכחיים אמרה טארה כי "אין לי לאן ללכת, אין לי לאן לברוח. אני עובדת כאן כבר חמש שנים, אני לא יכולה לעבוד בבית אחר, רק בבית הזה. אחרי התקרית שרה לא דיברה איתי, אין לה לב. זה לא נכון שאני מטפלת לא טובה, תבוא ותדבר עם אבא שלה ועם אח שלה. היא אישה ערמומית, שקרנית".

בתגובה לטענות העובדת הזרה אמרו אמש בלשכת ראש הממשלה כי "מדובר בסיפור הפוך לחלוטין. הטענות שהועלו על ידי העובדת הזרה משוללות כל יסוד והן צצו רק אחרי שנודע לה כי הסוכנות שמעסיקה אותה נתבקשה למצוא לה מחליפה. זאת בעקבות רשלנות מצד העובדת הזרה, שנמשכה חודשים והגיע לשיאה בימים האחרונים ואושרה על ידי רופאה שבדקה את אביה הקשיש והחולה של הגברת נתניהו. כשנודע לה שהיא מועמדת לפיטורין, שעשויים להביא לגירושה מהארץ, בדתה סיפור ועכשיו מתנהל קמפיין ציני ולא ראוי נגד משפחת נתניהו. בשום שלב לא היה כל מגע פיזי בין הגברת נתניהו לעובדת הזרה".

עוד אמרו בלשכת ראש הממשלה כי "נמאס כבר מהטלת הרפש האוטומטית במשפחת נתניהו, וצריך להניח לגברת נתניהו לסעוד בימים אלה את אביה בן ה-96 הסובל ממחלה קשה שזה עתה שוחרר מטיפול נמרץ. גם למשפחת נתניהו יש את הזכות להחליף עובדים רשלניים שאינם נותנים טיפול דרוש להוריהם הקשישים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully