וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו שב לכיתה א': "תקראו ספרים - תגיעו רחוק"

לרגל פתיחת שנת הלימודים ביקרו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך, גדעון סער, בבית ספר במגדל העמק. סער הקריא לילדים סיפור וראש הממשלה הסביר להם את החשיבות שבקריאת ספרים

יח"צ - חד פעמי

(עריכה: יאיר דניאל)

עולים כיתה: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך גדעון סער ביקרו אתמול (חמישי) בבית הספר היסודי "נופים" שבמגדל העמק לרגל פתיחת שנת הלימודים. ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, ומנהלת בית הספר, לילי נודל, ליוו את הביקור.

ראש הממשלה ושר החינוך פתחו את הביקור בכיתתם של תלמידי כיתה א'. ראש הממשלה שוחח עם התלמידים והדגיש בפניהם את החשיבות של קריאת ספרים מרובה. שר החינוך גדעון סער אף הקריא לילדים את הספר "המעיל המופלא של יוסף" ואמר לילדים כי מי שיקרא הרבה יגיע רחוק בחיים.

בהמשך הביקור קיימו נתניהו וסער שיחה עם מורי ומנהלי בתי הספר במגדל העמק ודנו בסוגיות חינוכיות שונות וביניהן תכנית אופק חדש, רפורמת עוז לתמורה, תכנית התקשוב הלאומית וחינוך לערכי מורשת. בשיחה לקחו חלק שני ראשי ארגוני המורים, יו"ר ארגון המורים, רן ארז, ומזכ"ל הסתדרות המורים, יוסי וסרמן.

את הביקור חתמו בטקס מרכזי בבית הספר בנוכחות כל תלמידי בית הספר, ההורים וצוות המורים. את פניהם קיבלו ילדי בית הספר בשירה ובדגלי ישראל מונפים.

ראש הממשלה אמר במהלך הביקור כי ניתן להרגיש את השינוי במערכת החינוך. "כבר לפני עשר שנים היה לי חזון להעביר רפורמה כוללת במערכת החינוך, המושתתת על ציונות ומצוינות. את השינוי שהעבירה הממשלה הזו ניתן כבר לראות בשטח ולשם כך הושקעו כספים רבים. אנו מעודדים ומתגמלים את המורים על מנת שידעו להוציא את המיטב מכל תלמיד ותלמידה. השינוי בחינוך הוא אשר יבטיח את עתיד המדינה ואת שוויון ההזדמנויות", אמר נתניהו.

שר החינוך ציין כי "אנחנו פותחים שנה שלישית, בצורה תקינה ומסודרת. יש לנו את הילדים הכי טובים בעולם, אין סיבה שלא נשאף הכי גבוה. הממשלה הנוכחית משקיעה בחינוך בפועל, בכל שכבות הגיל, מהגיל הרך ועד להשכלה הגבוהה. השקעה בחינוך היא השקעה בעתיד של כולנו".

עוד על פתיחת שנת הלימודים:
סער: מעולם לא נפתחה שנת לימודים בצורה כה חלקה
שני מיליון תלמידים חוזרים היום לבתי הספר
הרצוג לתלמידים: הפסידו לימודים וצאו להפגין

(עדכון ראשון: 16:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully