וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער: מעולם לא נפתחה שנת לימודים בצורה כה חלקה

2 מיליון תלמידים שבו הבוקר לבתי הספר עם פתיחת שנת הלימודים תשע"ב, ללא שביתות משמעותיות. שר החינוך גדעון סער אמר כי הוא מתרגש לא פחות מהתלמידים והבטיח: "נקל על כיס ההורים"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר ואלברטו דנקברג, עריכה: גדי וינסטוק)

שר החינוך גדעון סער בירך הבוקר (חמישי) את תלמידי ומורי ישראל לרגל פתיחת שנת הלימודים, האחרונה שנפתחת ב-1 בספטמבר. שר החינוך אמר כי הוא מרוצה מקצב הצטרפותם של המחנכים לרפורמת "עוז לתמורה". בראיון לערוץ 10 אמר השר כי "כל הורה מתרגש לצד הילדים שלו, ולפעמים אינו ישן בלילה שלפני". השר ציין כי "ותיקי המשרד לא זוכרים שנת לימודים שנפתחה באופן כה חלק". יצוין כי זוהי שנת הלימודים השלישית שנפתחת ללא שביתות. כמו כן, אמר השר כי בכוונתו לסגור את כל בתי הספר המיועדים לתלמידים יוצאי אתיופיה ויוצאי חבר המדינות, משום שמדובר בנוהל מקומם, כלשונו.

פתיחת שנת הלימודים בוואלה! חדשות
שני מיליון תלמידים חוזרים היום לבתי הספר
הרצוג לתלמידים: הפסידו לימודים וצאו להפגין

רוצים לשנות את מערכת החינוך? הכנסו לפייסבוק שלנו

פתיחת שנת הלימודים תשע"ב עכו. אדריאן הרבשטיין
פותחים שנה/אדריאן הרבשטיין

בהתייחסו לרפורמת "עוז לתמורה", אמר השר כי מעל ל-75% מבתי הספר בישראל הצטרפו אליה - הישג מרשים, כלשונו. הוא אמר כי הוא צופה שהתהליך יואץ מאוד בימים הקרובים, וכי בתי ספר נוספים יצטרפו להסכם, עליו חותמים המורים באמצעות האינטרנט. סער דחה את הביקורת על המענקים המוענקים למורים במסגרת ההסכם, ואת הטענות בדבר אפליה בין אלה שחתמו על הרפורמה לעמיתיהם, שלא הצטרפו אליה. הוא אמר כי בין כה וכה נהוג תמלוג דיפרנציאלי בשכר בין המורים הוותיקים למורים הטריים, וכי אין ממש בטענות לגבי קיפוח או לחצים מצד ארגוני המורים כלפי חבריהם, להצטרף לרפורמה.

בהתייחס לתכני הלימוד, מנכ"ל משרד החינוך, ד"ר שמשון שושני, שהתראיין אף הוא לערוץ 2 הבוקר, אמר כי המדינה מאמינה שתכני המורשת, שהוכנסו לתכנית הלימודים, יביאו לתוצאות חיוביות תוך כמה שנים. כמו כן, לדבריו, חלה ירידה משמעותית במקרי האלימות בקרב התלמידים בבתי הספר בשנים האחרונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ותיקי המשרד לא זוכרים שנת לימודים שנפתחה באופן כה חלק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully