וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות התסקיר לא הגיעו, ספק אם מרגול תשוחרר

גלעד גרוסמן

31.8.2011 / 18:51

שירות המבחן היה אמור להגיש תסקיר על מצבה של הזמרת, בו בחן האם ניתן לשחרר אותה למעצר בית. הפרקליטות אמרה מראש כי תסכים לשחררה אם הבדיקה תימצא חיובית. כעת ייערך הדיון בלעדיו

הדיון בהארכת מעצרה של הזמרת מרגלית צנעני, הצפוי להתקיים מחר, ייערך מבלי שיוגש תסקיר שירות המבחן הבוחן האם ניתן לשחררה למעצר בית - כך החליט היום (רביעי) השופט צבי גורפינקל. ההחלטה מעלה סימני שאלה רבים לגבי שאלת שחרורה של הזמרת, הנאשמת בקשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים.

פרשת מרגול - כותרות אחרונות:
כבר לא בדד: מרגלית צנעני חולקת תא מעצר עם שותפה
הרשות השניה דורשת מקשת להגביר את הפיקוח
בנו של טופז על פרשת מרגול: "מחמירים עם מפורסמים"
ההסכם, הבוררות והסחיטה - כך הסתבכה מרגלית צנעני

בשירות המבחן הסבירו בבקשת דחיה שהגישו אתמול, כי כדי לבצע "חקירה מקצועית, שתתייחס למצב העצורה, תבחן את הסיכון ותתייחס לחלופות השונות", יש צורך בשבוע לפחות, והוסיפו כי עשו כל מאמץ בכדי להגיש את התסקיר עד יום שלישי. השופט צבי גורפינקל, שתמה ביום שני מדוע יש צורך בתסקיר, דחה היום את הבקשה והודיע שיקיים את הדיון בלעדיו.

צנעני נשלחה לעבור את התסקיר לאחר הודעת הפרקליטות כי לא תתנגד לשחרור הזמרת במידה והתוצאה תהיה חיובית. בשלב זה לא ברור האם הפרקליטות תתנגד מחר לשחרורה של צנעני, בהיעדר התסקיר. על כל פנים מתכוונים פרקליטיה של צנעני, עורכי הדין ששי גז ושחר חצרוני, לבקש מבית המשפט לשחררה ממעצר. מוקדם יותר אמר עו"ד גז: "מרגלית צנעני אמנם במצב נפשי קשה, אך היא רגועה מפני שהיא יודעת שהיא הולכת מחר הביתה".

עוד נודע, כי אחרי כמעט שבועיים בהם שהתה צנעני לבדה בתא המעצר בבית הסוהר לנשים נווה תרצה, הצטרפה אליה ביום שישי האחרון אסירה נוספת. צנעני נמצאת תחת פיקוח מלא של 24 שעות ביממה, מחשש שתפגע בעצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully