וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של טופז על פרשת מרגול: "מחמירים עם מפורסמים"

גלעד גרוסמן

29.8.2011 / 18:45

ביום בו הוגש כתב האישום נגד הזמרת מרגלית צנעני, נערכה גם אזכרה במלאת שנתיים להתאבדותו של הבדרן דודו טופז. אחיו של טופז: "אין קשר בין המקרים, אבל התזמון כאן מושלם"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

"אנשים מתחילים לסלוח לדודו עם הזמן, אלה האנשים שאני הכי מעריך", כך אמר הערב (שני) דניאל טופז, בנו של הבדרן דודו טופז, בעת אזכרתו של אביו שנערכה במלאת שנתיים להתאבדותו. הוא נשאל האם קיים דמיון בין מקרהו של טופז לבין פרשת מרגלית צנעני ואמר כי "כשאנשים מפורסמים נאשמים בעבירות פליליות, זה מביא להתעניינות רבה, והתקשורת עוסקת בזה". עוד טען טופז כי בתי המשפט נוטים להחמיר עם נאשמים מתוקשרים.

פרשת דודו טופז - תזכורת

ביהמ"ש: לא היתה רשלנות בשמירה על דודו טופז
עומר טופז: "מי יכול להגיד לי לא לעשות אזכרה לאבי?"
"לעולם לא אתבייש לומר שאבי היה דודו טופז"

אזכרה לדודו טופז, שנתיים לאחר שהתאבד, אוגוסט 2011. דרור עינב
"שיהיה עוד משהו בעולם הזה מדודו טופז ולא רק השם". האזכרה לטופז, היום/דרור עינב

הבן סיפר כי רק לאחר מותו של אביו הבין עד כמה היה נרחב פועלו של אביו, ולכמה אנשים הוא סייע. הוא הוסיף שהרבה אנשים שיודעים מי היה אביו מרעיפים עליו שבחים. "זה היה חסר לנו קצת בבית המשפט, אבל כנראה שאז אנשים פחדו", הוסיף. לדברי דניאל טופז, אביו היה שמח לו מעריציו והאנשים שנגע בהם היו מוצאים דרך להנציח את זכרו "כדי שיהיה עוד משהו בעולם הזה מדודו טופז ולא רק השם".

כשנשאל מה היה רוצה לומר לאביו ענה טופז כי "אם הייתי יכול הייתי מרעיף עליו הרבה אהבה". אחיו של טופז, מיקי גולדנברג, אמר שטופז הרגיש אשם לגבי מעשיו ולכן גזר על עצמו גזר דין ששום בית משפט לא היה יכול. לדבריו, אין דמיון בין שני המקרה של טופז ושל מרגלית צנעני, מלבד העובדה שמדובר בשני אנשים מעולם הבידור שהואשמו בפלילים. הוא הוסיף שהוא כלל לא בטוח שצנעני אשמה בשום דבר. כשנשאל על העובדה שכתב האישום נגד צנעני הוגש ביום שבו טופז נטל את חייו, הוא אמר כי "בשואו ביזנס הדבר הכי חשוב הוא תזמון, ובמקרה הזה התזמון היה מושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully