וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא בדד: מרגלית צנעני חולקת תא מעצר עם שותפה

פרקליטה של הזמרת הנאשמת בקשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים, משוכנע שבית המשפט יורה מחר על שליחתה למעצר בית. בינתיים, הנהלת הכלא הסכימה לצרף אליה שותפה לתא

"מרגלית צנעני אמנם במצב נפשי קשה, אך היא רגועה מפני שהיא יודעת שהיא הולכת מחר הביתה", כך אמר היום (רביעי) עו"ד ששי גז, סניגורה של הזמרת שמואשמת בקשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים.

פרשת מרגול - כותרות אחרונות:

בנו של טופז על פרשת מרגול: "מחמירים עם מפורסמים"
ההסכם, הבוררות והסחיטה - כך הסתבכה מרגלית צנעני
אישום נגד מרגלית צנעני: "עירבה עבריינים בכוכב נולד"

הגשת כתב אישום נגד מרגלית צנעני בבית משפט מחוזי בתל אביב, אוגוסט 2011. דרור עינב
הפרקליטות ממתינה לתסקיר שירות המבחן בעניינה של צנעני/דרור עינב

אחרי כמעט שבועיים, בהם שהתה צנעני לבדה בתא המעצר בבית הסוהר לנשים נווה תרצה, הצטרפה אליה ביום שישי האחרון אסירה נוספת. צנעני, שחשה כנראה את הבדידות הקשה בתא, ביקשה מהנהלת הכלא לצרף אליה אסירה נוספת. ההנהלה הסכימה לבקשה, וביום שישי האחרון הצטרפה אליה כאמור שותפה לתא.

בשירות בתי הסוהר למדו את הלקח בעקבות גל ההתאבדויות של אסירים, בראשם דודו טופז, ששם קץ לחייו לפני שנה בתאו בבית המעצר ניצן ברמלה. צנעני נמצאת תחת פיקוח מלא של 24 שעות ביממה, והסוהרות שומרות עליה שלא תפגע בעצמה.

הימים הקשים במעצר נותנים את אותותיהם על צנעני. בדיונים האחרונים בעניינה בבית המשפט, האחרון ביניהם היה ביום שני, עם הקראת כתב האישום נגדה, היא נראתה תשושה וחיוורת ונראה כי איבדה ממשקלה.

לדברי עו"ד גז, מה שפגע בה יותר מהכל היה פרסום התמונה במדי אסיר שלה באמצעי התקשורת. בעקבות הפרסום חדלה צנעני לשתף פעולה עם חוקריה, הדגישה כי אינה סומכת עליהם יותר ודרשה להחליף את צוות החקירה.

מחר יתקיים בבית המשפט המחוזי בתל אביב דיון בהארכת מעצרה של צנעני. הפרקליטות ממתינה לתסקיר שירות המבחן בעניינה, כדי לגבש החלטה באם לשחררה למעצר בית או לדרוש את המשך כליאתה.

משירות בתי הסוהר נמסר כי "צנעני היא ככל עצור אחר המוחזק באגף, על הזכויות והחובות שלו. מתוקף כך צנעני עומדת כמו כולם בספירות המתקיימות בבוקר ובערב, ומקבלת את אותם התנאים שמקבלים אסירים אחרים. כרגע צנעני אינה נמצאת בטיפול פסיכולוגי או אחר מטעם שירות בתי הסוהר".

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully