וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים יפגינו מול נווה תרצה: "דמה של צנעני הותר"

אור ברקת

24.8.2011 / 17:00

תנועת "אחותי" ארגנה הפגנה מול כלא "נווה תרצה" בקריאה לשחרר את הזמרת מרגלית צנעני ולהפסיק את היחס המשפיל, לטענת התנועה, כלפי הזמרת. "צנעני חפה מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתה"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

החקירה נגד הזמרת מרגלית צנעני עדיין בעיצומה אך הקולות נגד היחס לו היא זוכה מתרבים. תנועת "אחותי" ארגנה הערב (רביעי) הפגנה מול כלא "נווה תרצה" שם עצורה הזמרת, במחאה על יחסה של המשטרה לצנעני והיחס התקשורתי לו היא זוכה.

פרשת מרגלית צנעני - כותרות אחרונות
בנה של מרגול למעצר בית: "לא היו דברים מעולם"
פרשת מרגול: מגיש הטלוויזיה ירון אילן נחקר
אחיה של מרגול: "הפכו אותה לראש ארגון פשע"

"יש לינץ' מכל הכיוונים כלפי מרגלית צנעני", אמרה שולה קשת, יו"ר התנועה. "היא אישה מזרחיה שבאה ואמרה מה שאמרה על המעמד הבינוני ומרגע זה הותר דמה. החקירה נגדה עדיין בעיצומה אך מבזים אותה ואף משחררים תמונות ממעצרה. אנחנו קוראים לכולם להפסיק עם הביזוי הזה", אמרה קשת.

הפגנה מול מתקן המעצר בנווה תרצה במחאה על האפלייה נגד מרגול, אוגוסט 2011. דרור עינב
ההפגנה הערב/דרור עינב

"חפה מפשע עד שתוכח אשמתה"

קשת קראה לשחרר את צנעני באופן מיידי ולחקור אותה בצורה נאותה. "צנעני חפה מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתה. הנשיא לשעבר משה קצב שהורשע באונס מסתובב חופשי והיא נמצאת בכלא. ניתן לחקור אותה בתנאים נאותים". קשת אמרה כי התנועה מקבלת מאות טלפונים מכל רחבי הארץ שמביעים תמיכה ונכונות להגיע להפגנה. לדבריה, גם בני משפחתה של צנעני יפגינו במקום.

בתוך כך, הבוקר אישר בית משפט השלום בראשון לציון לשחרר את בנה של צנעני, אסף לביא-צנעני, למעצר בית בתנאים מגבילים למשך 14 יום. בנה של הזמרת חשוד באחזקת שתי מחסניות נשק, סחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע. השופטת איטה נחמן ציינה כי במסגרת התנאים, נאסר עליו ליצור קשר עם המעורבים בפרשה למשך 60 יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully