וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מזמרה חדרה מעין קשיש לגרונו, לעין שלום

לירוי לוטצ'ר, קשיש בן 86 מאריזונה, עבד בגינתו כשלפתע נפלה מידו מזמרה. כשהתכופף להרימה, איבד את שיווי משקלו ונפל עליה. רופאים הצליחו לחלץ את כלי העבודה, וגם להציל את עינו

מנתחים בבית החולים האוניברסיטאי בטוסון שבמדינת אריזונה הצילו את עינו של לירוי לוטצ'ר, תושב גרין ואלי בן 86, כשנפל על מזמרה בזמן שעבד בגינתו, כך שאחת מידיותיה חדרה דרך ארובת עינו אל גרונו. צילום הרנטגן המצורף כאן מתעד את התאונה המוזרה.

צילום רנטגן של אדם שנתקעה לו מזמרה בעין, אריזונה, אוגוסט 2011. University Medical Center,Tucson, Arizona, AP
צילום רנטגן של המזמרה בעינו של הקשיש/AP, University Medical Center,Tucson, Arizona

לפי תיאור המקרה בעיתון המקומי "אריזונה דיילי סטאר", לוטצ'ר עבד בחצרו כשלפתע הפיל מידיו את המזמרה. על פי דוברת בית החולים, ג'ו מארי גלרמן, לוטצ'ר התכופף כדי להרים את כלי העבודה - כשלפתע איבד את שיווי משקלו ונפל קדימה, כשפרצופו פונה אל עבר כלי העבודה.

המחזה שנתגלה למומחים בבית החולים היה מחריד למדי: ידית אחת של המזמרה חדרה דרך ארובת עינו וירדה עד לגרונו, בעוד שהידית השנייה ניצבה תלויה דרך העין. המנתחים הצליחו להסיר את הכלי, לשקם את ארובת העין שנקרעה באמצעות מתכת תותבת, והצילו את העין. "לא תאמינו למראה עיניכם", אמרה ד"ר ג'ולי וויין ממשרד הבריאות האמריקאי במסיבת העיתונאים שבה הוצג הצילום. לדבריה, ארבעה שבועות חלפו מאז האירוע, ובינתיים התאושש הקשיש, ומהטראומה נותר רק נזק קל לעין, ונפיחות קלה סביבה.

עוד תאונות מוזרות:
נפל על משאבה ונופח: ”הרגשתי כמו בלון אנושי”
צעיר שאף משרוקית מתכת חדה, רופאים הצילו חייו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully