וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התרעה לפיגוע: צה"ל מתגבר כוחות בדרום

למרות הפסקת האש, בצה"ל נערכים לאפשרות שהג'יהאד האיסלמי מתכנן פיגוע משמעותי שייצא מעזה. כלקח מהפיגוע בדרום, צה"ל מזהיר: "כל כוונה לביצוע פיגוע תסוכל"

צה"ל ומערכת הביטחון נערכים לאפשרות שהג'יאהד האסלמי יבצע פיגוע משמעותי נגד חיילי צה"ל ואזרחי מדינת ישראל למרות ההכרזה על הסכם הרגיעה בתיווך מצרים. גורם ביטחוני אמר הבוקר (שני) בשיחה עם וואלה! חדשות כי "במערכת הביטחון לא מתייחסים להסכם רגיעה כזה או אחר וכל ניסיון להפר את השקט ולבצע פיגוע יענה בתגובה חריפה". הגורם הוסיף, כי עצם הכוונה לבצע פיגוע נגד ישראל היא זלזול בשלטון המצרי שמנע הסלמה ברצועה וקידם את הסכם הרגיעה שחל על כלל הפלגים בעזה.

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות:
דיווח במצרים: ”קהיר מנעה מישראל להתנקש בהניה”
האם ישראל צריכה לפעול בעזה?
רגיעה בדרום? הג’יהאד האיסלמי הודיע על הפסקת אש

בתוך כך הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ, הנחה במהלך הלילה לתגבר את כוחות צה"ל בדרום רצועת עזה ובגבול ישראל-מצרים לנוכח ההתרעה. פרטים אלו הועברו בערוצי הקישור אל מול המצרים.

במערכת הביטחון מעריכים כי צה"ל יפעל לסכל כל כוונה לבצע פיגוע, בניגוד למה שאירע בפיגוע המשולב שהתרחש בגבול המצרי, אליו נערכו הכוחות בשטח, אך הוא יצא לפועל למרות זאת. גורם צבאי מפיקוד דרום אמר הבוקר כי "החמאס הוא אחראי לכל מה שקורה ברצועה. לא נסכים לשום הפרה בשום דרך וכל ניסיון מהסוג הזה יענה בתגובה חריפה".

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully