וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת שבת לרגל יום הולדתו של שליט: "לא שוכחים"

אריאל נוי

26.8.2011 / 22:26

לרגל יום הולדתו ה-25 של החייל החטוף ערכו בני משפחתו ופעילים למען שחרורו קבלת שבת במאהל המשפחה בירושלים. גם בכיכר הבימה בת"א נערך אירוע דומה: "מתפללים לשובו של גלעד"

בני משפחתו של החייל החטוף, גלעד שליט, ומאות פעילים למען שחרורו, ערכו הערב (שישי) קבלת שבת במאהל המחאה של המשפחה מול מעון ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בירושלים, לציון יום הולדתו ה-25 של שליט, החל מחרתיים. מלבד בני המשפחה והפעילים, הגיעו גם האמנים אבי טולדנו, אופירה גלוסקא ואלי גורנשטיין להביע את תמיכתם במאבק לשחרורו של שליט. גם מקהלת הילדים "פרחי ירושלים" לקחה חלק באירוע.

המאבק לשחרור שליט - כותרות אחרונות:
הוריו של גלעד שליט: ”לא שוכחים את יום הולדתך”
דיווח: ”המשא ומתן לשחרור גלעד שליט הופסק”
”ירושלים התנגדה לשחרר ערבים ישראלים בעסקת שליט”

קבלת שבת במאהל של משפחת שליט בירושלים. עומר מירון, עומר מירון
"לא שוכחים את יום הולדתך". נעם ואביבה שליט בקבלת השבת בירושלים, הערב/עומר מירון, עומר מירון

"יש חייל שצריך להשיב כי אחרת לא יהיו לנו יותר חיילים שיתגייסו ליחידות קרביות", אמר במהלך האירוע הזמר והשחקן אלי גורנשטיין. הזמר אבי טולדנו אמר פנה לראש הממשלה נתניהו ואמר: "אדוני ראש הממשלה, תחזיר את גלעד הביתה בכל מחיר".

במהלך קבלת השבת הקריא נעם שליט, אביו של החייל החטוף, מכתב שכתבו בני המשפחה לגלעד לרגל יום הולדתו. במכתב, שפורסם גם בכלי התקשורת, נכתב, בין היתר: "גלעד היקר שלנו, אנחנו יודעים שכל יום שעובר הוא יום של סיוט נוסף, יום של סבל בלתי אפשרי, ימים ולילות של מחנק ובדידות אין קץ. אבל אתה חייב להאמין שאנחנו לא שוכחים אותך, לא שוכחים את העובדה שביום ראשון הקרוב תהיה בן 25, שזהו יום ההולדת השישי שלך בשבי, שיותר מחמישית חייך הצעירים 'בילית' במרתף, בבור של החמאס".

קבלת שבת במאהל משפחת שליט בירושלים. עומר מירון
"אנחנו יודעים שכל יום שעובר הוא יום של סיוט נוסף". אביבה שליט/עומר מירון

במקביל לקבלת השבת בירושלים, קיימו גם חברי עמותת "לאהוב" קבלת שבת סמוך לכיכר הבימה בדרות רוטשילד בתל אביב, בסימן יום הולדתו של גלעד. מנכ"ל עמותת "לאהוב", מגן דהרי, אמר במהלך האירוע כי "אנחנו מגיעים מקיסריה לתל אביב להתפלל לשובו של גלעד הביתה ביום הולדתו ה-25".

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully