וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הפעוט שנפגע מגראד: "היה לנו נס גדול"

לירן ינאי, אמו של הפעוט שנפצע באורח קל מפגיעת רסיסים כתוצאה מפיצוץ רקטת גראד, מספרת על הרגעים הראשונים לאחר האירוע: "הוא שכב על המיטה בחדר השינה שלנו, כל הרסיסים היו מסביב"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

ילדי הקיבוץ שבשטחו נפלה אמש (רביעי) רקטת הגראד, לא רגילים לשחק בין רכבים מפויחים. למרות זאת, הרכב שספג אתמול פגיעה ישירה הפך היום לאטרקציה המרכזית בקיבוץ שבמועצה האזורית חוף אשקלון. לירן ינאי, שבנה רוני בן התשעה חודשים נפצע אתמול קל מן הירי, סיפרה כי דקות ספורות לפני הנפילה הוא עבר לישון במיטה של ההורים. "הוא שכב על המיטה בחדר השינה שלנו כי הוא בדיוק התעורר, כל הזכוכיות התפזרו מסביב לכרית שהוא ישן עליה. הוא יצא מזה בשריטה, מזל גדול", סיפרה האם. "הוא גיבור גדול והיה לנו נס גדול".

ההסלמה בדרום - כותרות אחרונות:

חודש הירי: רקטת קסאם התפוצצה בשער הנגב
בתוך יממה: כ-20 רקטות נורו לשטח ישראל
"כיפת ברזל" יירטה רקטת גראד מעל שמי באר שבע

תינוקת נפצעה מרסיסי גראד בחוף אשקלון. שי מכלוף
הרכב השרוף הפך אטרקציה לילדי הקיבוץ/שי מכלוף

לדברי האם, ההורים הבינו מיד לפי עוצמת הרעש שהרקטה נחתה סמוך לביתם. "היה בום מאוד גדול בלי אזעקה של צבע אדום, לפחות אנחנו לא שמענו. לפי הבום הבנו שזה פגע בבית שלנו. שמענו את הזכוכיות והרכב שבער, היו בו כל מיני פיצוצים ודברים".

לירן מספרת כי למרות שהאיום על הקיבוץ נמשך כבר תקופה ארוכה, האירוע אמש ללא ספק שינה את תפיסתם. "השאננות שהיינו רגילים לחיות איתה פשוט נמוגה. זה מאוד מפחיד בעיקר בגלל הילדים. אני גדלתי בצפון אז אני רגילה לקטיושות ומקלטים גם אני גדלתי ככה כילדה אבל לגדל את הילדים שלי ככה זה קשה מאוד", אמרה ינאי. "כל פעם מחדש שזה בא, אתה מבין שאתה חי באזור מסוכן, לא מספיק מוגן וזה מפחיד. זה בעיקר כואב בגלל הילדים שצריכים לחוות את זה", סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully