וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום דומרני התפרץ על השופטת והוצא מהאולם

בדיון על הארכת מעצרו בחשד למעורבות בפרשת מרגלית צנעני התפרץ העבריין שלום דומרני לעבר השופטת וצעק עליה: "כבר נתת לי ימים". דומרני הוצא מהאולם ומעצרו הוארך ב-4 ימים

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, דניאל בוק, עריכת וידאו: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

העבריין שלום דומרני הוצא היום (חמישי) מאולם בית משפט השלום בראשון לציון, בו נידונה הארכת מעצרו. דומרני, החשוד במעורבות בפרשת הסחיטה באיומים בה מעורבת גם הזמרת מרגלית צנעני, התפרץ לעבר השופטת איטה נחמן, ואמר לה "כבר נתת לי ימים". בתגובה, כאמור, הוא הוצא מהאולם, אך מאוחר יותר שב אליו באישור השופטת.

מעצרו של דומרני הוארך בארבעה ימים. "נחה דעתי שיש חשד סביר שהחשוד מעורב בעברות המיוחסות לו", אמרה השופטת. במהלך הדיון צוין כי יש בידי המשטרה הקלטה בה נשמע מיכאל חזן כשהוא אומר לצנעני "אל תדאגי, שלום סידר את אלכס לבוררות".

דומרני ביקש לפסול את השופטת בתחילת הדיון, בתואנה כי נחמן כבר האריכה בעבר את מעצרו כאשר מאוחר התברר שלא היו באותו תיק ראיות נגדו. פרקליטו של דומרני, עו"ד משה שרמן ביקש לשלוח את מרשו למעצר בית. "דומרני לא יכול לשבש חקירה כי הוא נמצא כבר במעצר בית בתיק אחר וככל הנראה מאזינים לו", אמר שרמן.

פרשת צנעני - כותרות אחרונות
מרגלית צנעני תישאר במעצר, המשטרה: "סחטה לאורך זמן"
הערכה: כתב אישום נגד צנעני - בימים הקרובים
פרשת מרגול: שלום דומרני חשוד במעורבות בסחיטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"דומרני לא יכול לשבש חקירה כי הוא נמצא כבר במעצר בית בתיק אחר וככל הנראה מאזינים לו", אמר עורך דינו של דומרני משה שרמן. דומרני בבית המשפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

דומרני נעצר אתמול בחשד למעורבות בפרשת מעצרה של הזמרת צנעני החשודה בסחיטה באיומים של אמרגנה, אסף אטדגי. בשבוע שעבר העלו במשטרה את החשד כי בנוסף לארגונו של העבריין עמיר מולנר, פנתה צנעני גם לארגון הפשע של דומרני במטרה שיסייע לה ליישב את הסכסוך הכספי שיש לה עם אטדגי.

בימים אלה מתנהל נגד דומרני גם משפט בגין עבירות שביצע במסגרת מאבקי שליטה על שוק הגז בדרום. במרץ האחרון הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד דומרני ושבעה מאנשיו, בגין עבירות של סחיטה באיומים, הצתה, הטרדת עד וקשירת קשר לביצוע פשע. בין היתר, דומרני ואנשיו נאשמים כי הטילו את אימתם על עסקים מקומיים, בתחילה באמצעות איומים שהוגדרו "קלים", ולאחר מכן באמצעות איומים מפורשים. על פי כתב האישום, הנאשמים הציתו רכב וחנות של בעלי חברת גז, כדי למנוע מהם להתחרות מול חברה אחרת, ומנעו מבעלי עניין נוספים להיכנס לשוק החלוקה באזור. רק לפני כחודש הוא שוחרר למעצר בית, ממנו הובא היום לחקירה.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully