וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת צעירה נמצאה בכנרת, חשש שמדובר בנעדרת מצפת

קובי דוד

23.8.2011 / 9:50

צוללנים שערכו סריקות לאיתור צעירה מצפת שנעדרת מאז יום ראשון, מצאו הבוקר גופה בחופי הכנרת, והיא הועברה לידי המשטרה לצורך זיהוי. הסריקות אחר הנעדרת הופסקו

גופת צעירה נמצאה הבוקר (שלישי) בחופי הכנרת, בין חוף ברניקי לחוף צינברי. ככל הנראה, מדובר בגופתה של תושבת צפת, בת 25, שנעדרה מאז יום ראשון. הגופה נמצאה לאחר סריקות של צוללנים, והטיפול בה הועבר למשטרת טבריה. חפציה של הנעדרת נמצאו אתמול אחר הצהריים בחוף ברניקי.

אתמול איתרו שוטרי תחנת טבריה את מספר הטלפון של אם הנעדרת, והיא סיפרה כי משפחתה מחפשת אחר הבת מאז יום ראשון בלילה. כתוצאה מכך, צוללנים החלו לבצע סריקות רוחביות באגם, יחד עם כוחות שיטור הכנרת. לאחר מספר שעות אף הוזנק מסוק שסרק את אזור החוף, אך ללא הועיל. רב פקד אילן שוורץ, מפקד השיטור הימי, אמר אתמול כי "לאחר חיפושים ארוכים לא הצלחנו להגיע אל הנעדרת, שכפי הנראה טבעה באגם".

בתוך כך, ילד בן חמש מאלעד טבע אמש למוות בחוף הדקל בכנרת. הילד ומשפחתו הגיעו לרחוץ בכנרת, יצאו לאכול ארוחת ערב, והילד חזר למים מבלי שהוריו שמו לב. לאחר זמן קצר החלו ההורים לחפש אותו ואף דיווחו על היעדרו למשטרה. צוללנים הוזעקו לחוף ומצאו את גופתו.

עוד בנושא:
המדינה לא תפצה הורי ילדה שטבעה בירדן
נמצאה גופתו של בן ה-16 שטבע מול חופי נתניה
בת ארבע מיפו טבעה למוות בבריכה בשארם א-שייח’

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully