וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות תבקש חוות דעת נוספת לדוקר הרב אבוחצירא

רמי שני

22.8.2011 / 20:25

אשר דהן, שדקר על פי החשד את הרב אלעזר אבוחצירא נמצא לא כשיר לעמוד לדין. למרות זאת לא מתכוונת הפרקליטות לוותר והיא תבקש להגיש נגדו כתב אישום

למרות שבדיקה פסיכיאטרית העלתה כי הוא אינו כשיר לעמוד לדין, מתכוונת הפרקליטות להגיש כתב האישום נגד אשר דהן שדקר על פי החשד למוות את הרב אלעזר אבוחצירא בחודש שעבר. הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרו ובמקביל לבקש חוות דעת נוספת ולהביא להעמדתו לדין.

"כשראיתי את הרב נהיה לי שחור בעיניים. שלפתי הסכין מתוך המסתור, ודקרתי אותו ישר בחזה. הוא צעק והתמוטט על הרצפה", כך תיאר דהן, בן 40 מהישוב אלעד, בחקירתו את רצח הרב אבוחצירא. לטענתו, הוא עשה את הדבר בגלל עצות לחיי הנישואין שקיבל מהמקובל הבאר שבעי, שהביאו להידרדרות במצב הזוגיות שלו ושל אשתו.

דהן הגיע לישיבה של הרב המקובל, ביום חמישי האחרון של חודש יולי. מהחקירה עולה, כי הוא סיים להעביר שיעור גמרא בביתו, ארז בכליו סכין קצבים גדולה ויצא לבירת הנגב. הוא הגיע לישיבה של הרב ונכנס אליה, לכאורה לצורך פגישה שגרתית עמו. על פי החשד, הוא שלף את הסכין ונעץ אותה בעצמה בחזהו של הרב. אנשים שהיו במקום תפסו אותו והעבירו אותו לידי המשטרה. הפרקליטות צפויה להגיש נגדו כתב אישום באשמה של רצח. מתמלילי החקירה שפורסמו, עולה תמונה לפיה הוא אכן התכוון לבצע את המעשה.

עוד על רצח הרב אלעזר אבוחצירא:

החשוד ברצח הרב אבוחצירא לא כשיר לעמוד לדין
פרס בבית משפחת אבוחצירא: "הוא היה נכס ומנהיג"
תיעוד נדיר: הדקות שאחרי רצח הרב אבוחצירא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully