וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח פלסטיני: חוסל פעיל נוסף בוועדות ההתנגדות

רמי שני ניר יהב

19.8.2011 / 19:58

צה"ל אישר כי כלי טיס של חיל האוויר תקפו מחבלים בצפון הרצועה בעת שביצעו ירי לעבר שטח ישראל. לפני זמן קצר יירטה מערכת כיפת ברזל רקטה שנורתה לעבר אשקלון

צה"ל ממשיך לתקוף ברצועת עזה: מקורות פלסטיניים דיווחו הערב (שישי) כי בהתקפה של חיל האוויר נהרג פלסטיני בן 25 בעת שרכב על אופנועו. ההרוג, סאמד עבד, שנהרג בבית לאהיא היה פעיל בזרוע הצבאית של וועדות ההתנגדות העממית – חטיבת סלאח א-דין. מוקדם יותר, דיווחו המקורות, הרגו כוחות צה"ל את מוחמד ענאיה, בן 22, גם הוא פעיל בוועדות ההתנגדות. עוד דיווחו גורמים פלסטינים כי חיל האוויר תקף לפני זמן קצר ממזרח לעיר עזה, בסמוך למסגד רנתיסי. לא דווח על נפגעים. עד כה נהרגו 10 פלסטינים ברצועת עזה מאתמול ו-23 נפצעו.

עוד על ההסלמה בדרום
צה"ל תקף ברצועה, רקטות נורו לעבר קריית מלאכי
מתקפת הטרור בדרום: כך זה קרה - שלב אחר שלב
מושל צפון סיני: המחבלים לא הסתננו דרך המנהרות

בצה"ל אישרו כי כלי טיס של חיל האוויר תקפו לפני זמן קצר מחבלים בעת שביצעו ירי לעבר שטח מדינת ישראל משלושה מוקדים שונים בצפון רצועת עזה וכן אושר כי זוהו פגיעות. עוד נמסר מדובר צה"ל בהודעה כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל". עם זאת, מיד לאחר אחת מתקיפות צה"ל נורתה רקטה לעבר שטח מדינת ישראל מנקודת השיגור שהותקפה.

פצמ"רים נפלו בשטחים פתוחים באשכול

הירי נמשך, גם מהצד השני: לפני זמן קצר יירטה מערכת כיפת ברזל רקטה שנותרה לעבר אשקלון ולפני כן נפלו שתי פצצות מרגמה בשטחים פתוחים במועצה אזורית אשכול. מוקדם יותר ירו פלסטינים שתי רקטות גראד לכיוון צפון חבל לכיש. גם הרקטות הללו התפוצצו ככל הנראה בשטחים פתוחים. הפיצוצים נשמעו בקריית מלאכי ובאזור יישובי גדרות בשפלה הדרומית. כמו כן, במהלך היום נורו רקטות לעבר המועצה האזורית אשכול והמועצה האזורית שער הנגב ורקטת גראד נוספת התפוצצה בשטח פתוח בסמוך לאשדוד. לא ידוע על נזק או נפגעים בכל האירועים.

בצהריים תקפו כלי טיס של חיל-האוויר שני אתרים לייצור אמצעי לחימה במרכז רצועת עזה, מוקד פעילות טרור בצפון הרצועה ומוקד פעילות טרור נוסף בדרום הרצועה, כך נמסר מדובר צה"ל. "ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות", נכתב בהודעה.

מדובר במהלומה נוספת עבור ועדות ההתנגדות, לאחר שאמש חוסל מפקד הזרוע הצבאית של הארגון, כאמל ניירב. בתקיפה נהרג גם חאלד שעת, בכיר נוסף בארגון, פעילים נוספים בשם עימאד חמאד וחאלד מסרי, אזרח פלסטיני בשם עימאד נאסר ופעוט בן שנתיים בשם מאלק שעת'.

השתתף בהכנת הידיעה: אמיר בוחבוט

לפניות לכתב: nir_yah@Walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully