וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף ברצועה, רקטות נורו לעבר קריית מלאכי

ניר יהב, רמי שני

19.8.2011 / 15:42

חיל האוויר תקף ארבעה יעדים ברצועת עזה, ובמקביל ירו הפלסטינים שתי רקטות לעבר יישובי הדרום. לא היו נפגעים. "ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות", נמסר מצה"ל

רויטרס

(צילום: רויטרס, שי מכלוף, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו, קריינות: אביב אברמוביץ')

הגזרה הדרומית ממשיכה להתחמם: כלי טיס של חיל-האוויר תקפו בצהריים (שישי) שני אתרים לייצור אמצעי לחימה במרכז רצועת עזה, מוקד פעילות טרור בצפון הרצועה ומוקד פעילות טרור נוסף בדרום הרצועה, כך נמסר בצהריים מדובר צה"ל. "התקיפה מהווה תגובה לפעילות הטרור נגד ישראל ביממה האחרונה", נמסר בהודעה. "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

בתוך כך, פלסטינים ירו לפני זמן קצר שתי רקטות גראד לכיוון צפון חבל לכיש. הרקטות התפוצצו ככל הנראה בשטח פתוח. הפיצוצים נשמעו בקריית מלאכי ובאזור יישובי גדרות בשפלה הדרומית. אזעקה נשמעה באזור. כמו כן, נורו רקטות לעבר המועצה האזורית אשכול והמועצה האזורית שער הנגב וטיל גראד נוסף התפוצץ בשטח פתוח בסמוך לאשדוד, אזעקה נשמעה בעיר. לא ידוע על נזק או נפגעים בכל האירועים.

עוד בנושא:
מושל צפון סיני: המחבלים לא הסתננו דרך המנהרות
תקיפות צה"ל בעזה נמשכות; הפלסטינים: בן 13 נהרג
בין האחראים לפיגוע שחוסלו: מעורבים בחטיפת שליט
מתקפת הטרור בדרום: כך זה קרה - שלב אחר שלב

הבוקר נורו שמונה רקטות גראד אל עבר גדרה, באר שבע, אשקלון ואשדוד. רקטה אחת נפלה בחצר ישיבה באשדוד ושישה בני אדם נפצעו מרסיסים, מהם אחד באורח קשה, אחד בינוני וארבעה קל. את האחריות לירי רקטות הגראד לעבר אשדוד נטלו הגדודים על שם השהיד עבדאללה עזאם. בהודעה שהתפרסמה נכתב כי "מדובר בתגובה טבעית להמשך הפשעים הישראלים, שהאחרון בהם היה חיסול מנהיגי הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית". גדודים אלו מסונפים לארגון איסלמי קיצוני המזוהה עם ארגון אל-קאעדה.

באשר לאחריות לפיגועים בדרום, דובר הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית, אבו מוג'אהד, אמר כי פעילי הארגון לא ביצעו את הפיגועים אתמול בסמוך לאילת. בהלוויתם של בכירי הזרוע שחוסלו אתמול על ידי חיל האוויר בעזה, ברך אבו מוג'אהד על הפיגועים.

בהלוויה של שבעת הפלסטינים שחוסלו לאחר הפיגועים, השתתפו עשרות אלפי פלסטינים. בהלוויה שהתקיימה ברפיח, קראו המשתתפים קריאות נגד ישראל ודרשו להגיב על הפשע הברברי, כלשונם.

עוד על הפיגועים בדרום:
משפחת ההרוגות בפיגוע: "הלב נקרע, סיוט שלא נגמר"
הלוחמים הובאו למנוחות: "המומים מעוצמת הכאב"
תחקיר הפיגוע: היערכות לקויה ובלבול בפיקוד דרום

לפניות לכתב: nir_yah@Walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully