וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות האחרונות: לוחם הימ"מ צולם דקות לפני מותו

במשרד הביטחון התרגשו לגלות כי בתמונות שצולמו של שר הביטחון בעת תדרוך שערך עם לוחמי ימ"מ בדרום, מופיע פסקל אברהמי שנהרג פחות משעה לאחר שהתמונה צולמה, ושלחו אותה מיד למשפחתו

התיעוד האחרון: חצי שעה בלבד לפני מותו צולם לוחם הימ"מ פסקל אברהמי, שנהרג בפיגוע בדרום אתמול, על ידי צלם משרד הביטחון, אריק חרמוני, בעת ששר הביטחון, אהוד ברק, שוחח איתו ועם לוחמים נוספים בסמוך למקום הפיגוע. ברק התעקש להגיע אל לוחמי היחידה המיוחדת עוד במהלך האירוע, על מנת לשמוע ממקור ראשון את שהתרחש אחרי הפיגוע המשולב.

עוד על הפיגוע בדרום:
הלוחמים הובאו למנוחות: "המומים מעוצמת הכאב"
נתניהו ביקר פצועי הפיגוע: "התקיפה בעזה - רק ההתחלה"
תחקיר הפיגוע: היערכות לקויה ובלבול בפיקוד דרום
מושל צפון סיני: המחבלים לא הסתננו דרך המנהרות

פסקל אברהמי לוחם הימ"מ שנהרג בדרום בתמונה עם שר הביטחון אהוד ברק. משרד הביטחון
אברהמי/משרד הביטחון

פסקל, הלוחם הוותיק ביותר בימ"מ, נהרג מירי של צלף במהלך הפעילות המבצעית לאורך הגדר בגבול ישראל מצרים. אנשי לשכת שר הביטחון מיהרו לפתח את התמונה והעבירו אותה באמצעות שליח עם הקדשה אישית של שר הביטחון לידי משפחת פסקל.

לוחמים מיחידת הימ"מ, שנכחו בבית המשפחה, סיפרו כי כשנפתחה המעטפה משר הביטחון ובה התמונה, פרצו בני המשפחה בבכי קורע לב לאחר שהתברר להם כי זו הייתה התמונה האחרונה שתיעדה את אבי המשפחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אברהמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אברהמי הובא אתמול למנוחות בבית העלמין בהר הרצל. מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, ספד לו ואמר, כי "אברהמי סיכן את עצמו למען ביטחונם של אחרים, למעננו, למען עם ישראל". הוא הוסיף, כי "אנו ניצבים היום המומים מעוצמת הכאב, והלומי צער מכובד אבדנו של לוחם, אח ורע, איש משפחה, אדם ומופת. פסקל היה אחד מאותם אנשים שיכולת להגיד שזכית להכירם. אדם שדמותו ואופיו הפכו לדוגמא, לשם נרדף לאומץ לב, גבורה ומסירות נפש. אדם שדרך חייו מלמדת על ערכיו ועל אהבתו לארץ הזו".

פסקל מוגדר כלוחם הוותיק במערכת הביטחון כולה. לדברי חבריו מהימ"מ, "אין לוחמים בגיל שלו, והוא שמר על כושר ברמה מאוד גבוהה, שלא לדבר היותו מקצוען אמיתי. הוא לקח חלק משמעותי במבצעים רבים שעל חלקם לא ניתן לדבר". החברים ציינו עוד כי דורות של לוחמים התחנכו על מקצועיותו.

(עדכון ראשון: 18:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully