וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שבועיים: נמצאה גופת הנעדר חולה האלצהיימר

רמי שני

17.8.2011 / 13:39

גופתו של חיים עדני בן 52 מגן יבנה נמצאה בסביבת מושב אחיסמך הסמוך ללוד, כשהיא במצב של ריקבון מתקדם. אין חשד לפלילים. הוא הובא אתמול למנוחות בבית העלמין במועצה המקומית

שבועיים של חיפושים הגיעו ביום שני לקיצם לאחר שגופתו של חיים עדני, תושב גן יבנה בן 52, נמצאה בסביבת מושב אחיסמך הסמוך ללוד. עדני, שסבל ממחלת אלצהיימר, יצא מביתו ביום שישי, 29 ביולי ומאז הוכרז כנעדר. ממשטרת מרחב לכיש נמסר, כי גופתו של עדני נמצאה במצב ריקבון מתקדם, המעיד על כך שהייתה במקום זמן רב. עדני הובא אתמול (שלישי) למנוחות בבית העלמין בגן יבנה.

מפקד מרחב לכיש, ניצב-משנה יורם סופר, ביקש להודות לכל מי שסייע בחיפושים אחר עדני במהלך השבועיים האחרונים. "אני מודה לכל הכוחות שסייעו בחיפושים אחר הנעדר - לשוטרים, לכוחות המיוחדים ולמתנדבים שהגיעו אף מחוץ למרחב. כמו כן, אני מודה לאמצעי התקשורת שהיטו כתף בחיפושים". המשטרה החלה לחקור את נסיבות המוות אך בשל מצבו הבריאותי של עדני, אין חשד לפלילים.

אחיו של עדני, מרדכי, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות במהלך החיפושים אחריו כי "הוא נראה אדם נורמטיבי לחלוטין. אנחנו דואגים לטפח את מראהו והוא כלל לא נראה מוזנח. אי אפשר לראות עליו שהוא אינו כשאר האנשים. לכן המצב שלו הוא יותר חמור מנעדרים אחרים. הוא לא יבקש עזרה ולא נראה כמי שזקוק לעזרה".

לפני כחודש וחצי, נמצא עדני באשקלון, מסיבה לא ברורה. כשניסו בני המשפחה לברר את נסיבות העניין, הם הבינו שככל הנראה, הוא צעד לאורך כביש ונהג רכב שעבר לידו הציע לו הסעה לאשקלון. הוא הסכים לכאורה וכך הגיע לשם. האירוע הזה הוא שהוביל את בני המשפחה ואת המשטרה לחפש בכל פינה אפשרית, ולא רק בסביבת מגוריו של עדני.

עוד בנושא:
הדיווח הראשוני על היעלמותו של חיים עדני
בני משפחתו של חיים עדני נקרעים מדאגה לשלומו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully