וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים אחר חולה אלצהיימר מהשפלה שנעדר מיום שבת

רמי שני

1.8.2011 / 10:48

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתורו של חיים עדני, תושב גן יבנה, הנעדר מיום שבת. עדני הוא חולה אלצהיימר ומשפחתו חוששת לחייו. "יכולים לראות אותו אך לא לדעת שהוא במצוקה"

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחר חיים עדני, תושב גן יבנה בן 52, שיצא שלשום (שבת) מביתו ומאז לא שב. מדובר באדם חולה הסובל ממחלת האלצהיימר, דבר שמלחיץ עוד יותר את בני משפחתו. "יש לו בעיית זיכרון קשה מאוד. הוא יכול לתפקד, אבל הוא לא מבקש כלום, כמו אוכל או מים", סיפר היום אחיו מרדכי, "זה יוצר מצב, שאנשים יכולים לראות אותו אבל לא לדעת שהוא במצוקה".

זו איננה הפעם הראשונה שעדני נעדר מביתו. לפני כשנתיים יצא עדני מביתו ולאחר חיפושים אחריו בסביבת היישוב גן יבנה באמצעות סיוע משטרתי, הוא אותר צועד על הכביש במחלף חולות בקצה הדרומי של נתיבי איילון. לדברי המשפחה, איתורו של עדני היה אז בזכות הטלפון הנייד שנשא, אך ככל הידוע ביום שבת האחרון הוא יצא מביתו ללא הטלפון הסלולרי. "היום הזה הוא קריטי למציאתו של אחי", אמר אחיו של עדני האחראי לטיפולו בשגרת היומיום.

במהלך הימים שחלפו מאז היעדרו, התנהלו אחרי עדני חיפושים נרחבים באמצעות כוחות משטרה ומתנדבים רבים, שסרקו את היישוב וסביבותיו ופתחו בניסיונות לאתרו גם ביישובים סמוכים ומרוחקים.

המשפחה והמשטרה מבקשות, כאמור, מהציבור לסייע באיתורו. להלן תיאורו: גובהו 1.70 מטרים, הוא נוטה להקריח ומרכיב משקפים עגולים. מבנה גופו רזה וגוון עורו שחום. הוא לבש חולצה קצרה לבנה ומכנסיים שחורים, וחבש כיפה על ראשו. כל המבחין בנעדר מתבקש לפנות לתחנת המשטרה הקרובה, או לתחנת קריית מלאכי בטלפון מספר: 08-8608444.

עוד באותו נושא:
חיפושים אחר פעוטה בת שנתיים הנעדרת בנגב
חיפושים נרחבים אחר חייל צה"ל הנעדר מיחידתו
צה"ל יערוך מחר חיפושים אחר גיא חבר בגולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully