וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה: שוטרים פרצו למחסן ללא צו ותועדו במצלמות

קובי דוד

15.8.2011 / 16:00

בעל מחסן פרטי בעפולה תובע מהמשטרה 50 אלף שקלים בטענה ששמונה בלשים פרצו למקום ללא צו בית משפט ותועדו במצלמות האבטחה. "אני אזרח שומר חוק. איך הפכתי בלילה אחד ליעד משטרתי?"

אליק זינגר, בן 60 תושב עפולה, הגיש בתחילת השבוע כתב תביעה בסך 50 אלף שקלים לבית משפט השלום בעפולה, כנגד תחנת משטרת עפולה ושמונה בלשים מטעמה. מכתב האישום עולה כי השמונה פרצו למחסן הפרטי שלו ללא צו בית משפט, כמחויב על פי החוק.

על פי כתב האישום, לפני כשלושה שבועות הגיעו שמונה בלשים מתחנת משטרת עפולה אל ביתו של זינגר ופתחו את המחסן באמצעות מפתח מאסטר. החיפוש נמשך אף שאחד הבלשים הבחין כי במקום ישנה מצלמה.

לאחר מספר דקות, בלש נוסף שניצב מחוץ למחסן כדי לאבטח את המקום מפני זרים, הבחין כי בזינגר מתקרב. הבלשים יצאו במהירות מהמחסן והמתינו לזינגר. כאשר פתח את הדלת, נטען בכתב האישום, שלושה בלשים התנפלו עליו ודרשו ממנו לערוך חיפוש במקום, אולם זינגר התנגד לדרישותיהם, מפני שלא היה ברשותם צו.

מעשי הבלשים - הטרדה

פרקליטו של זינגר, עו"ד דב הירש, ציין בכתב האישום כי "מרשי התנגד לכך שצוות הבלשים יערוך חיפוש במקום, אולם הבלשים הפחידו והטרידו אותו באיומים שאי מתן היתר לחיפוש ייחשב בעיניהם כאילו יש לו משהו להסתיר. מרשי נאלץ לאפשר להם לערוך חיפוש נוסף, חרף החיפוש הראשון שהתקיים ללא ידיעתו".

גם לאחר החיפוש השני לא נמצא דבר. זינגר, שגילה באמצעות מצלמות האבטחה כי טרם בואו למחסן נערך כבר חיפוש ראשון, החליט להגיש תביעה כנגד תחנת משטרת עפולה ושמונת הבלשים מטעמה.

"אני מרגיש שכל הרשויות בארץ נמצאות בבוץ עמוק. משטרת ישראל גיבורה על אנשים חלשים, ולא על עבריינים. אין לי שום תיק פלילי במשטרה. אני אדם שומר חוק. איך זה הגיוני שבלילה אחד הפכתי ליעד של לא פחות משמונה בלשים?", אמר זינגר לוואלה! חדשות.

דובר משרד המשפטים מסר בשם המחלקה לחקירות שוטרים: "תלונתו של זינגר התקבלה במח"ש ונפתחה חקירה בנושא. מטבע הדברים, בשלב זה לא נוכל למסור פרטים נוספים". ממשטרת מחוז צפון נמסר בתגובה: "כשהתביעה תתקבל לידינו היא תיבחן בקפדנות. המענה יינתן לבית המשפט".

עוד באותו נושא:
"שוטרים גנבו שעון מגופתו של פרנסואה אבוטבול"
שוטר שחשוד שהיכה ש"ג בהתנחלות יועמד לדין משמעתי
שני קציני משטרה נעצרו בחשד לקבלת טובות הנאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully