וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שוטרים גנבו שעון מגופתו של פרנסואה אבוטבול"

אריאל נוי

12.8.2011 / 13:53

אמו של העבריין פרנסואה אבוטובול, שנרצח בשבוע שעבר, טוענת כי השעון היקר שענד נגנב בעת שגופתו הועברה מבית החולים למכון לרפואה משפטית. היא הגישה תלונה למחלקה לחקירות שוטרים

אסתר אבוטבול, אמו של פרנסואה אבוטבול, שנורה למוות בשבוע שעבר, הגישה תלונה למחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים. היא טוענת כי השעון היקר שענד בנה נגנב לאחר הירצחו.

לדבריה, השעון נגנב מגופתו של בנה בעת שהועברה מבית החולים לניאדו בנתניה למכון לרפואה משפטית באבו כביר. התלונה למח"ש הוגשה מכיוון שהמשטרה הייתה אחראית על אבטחת הגופה, והמחלקה תבדוק אם שוטרים הם שגנבו את השעון, ששוויו נאמד במאות אלפי דולרים. מפקד תחנת נתניה, סגן ניצב פרץ רצון, אישר כי הוא מודע להגשת התלונה. שוטריו היו אחראים על החקירה הראשונית של הרצח.

אבוטבול נורה למוות ב-31 ביולי, כשישב במכוניתו בתחנת דלק בחבצלת השרון. רוכב אופנוע, שככל הנראה עקב אחריו, ירה לעברו כמה כדורים, ונמלט. הוא נפצע פצעים אנושים, וצוות של מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים לניאדו בעיר, שם נקבע מותו.

העבריין הנודע שוחרר בחודש דצמבר האחרון מכלא איילון. הוא ריצה 22 חודשי מאסר לאחר שהורשע בתקיפת אשתו. קצינים בכירים במשטרה הזהירו אותו כי יש חשש לחייו, וגם עבריינים בכירים אחרים התריעו בפניו כי עליו לעזוב את הארץ במהרה.

כותרות אחרונות בנושא
פרנסואה אבוטבול נרצח ביריות נתניה
פרופיל: ילד השמנת שהפך לפושע נודע
מה יעלה בגורל המשפחה אחרי מותו?


לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully