וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 מלוחמי דוכיפת שנפקדו חזרו: יישבו בכלא 14-20 יום

15.8.2011 / 2:30

לאחר שהודח הרס"פ נשפט אמש גם מפקד המחלקה והוא ירותק ל-20 יום. דובר צה"ל מסר כי "כל אחד מהמפקדים המעורבים ייענש בצורה מידתית לחלקו". חייל אחד מ-8 הנפקדים עדיין לא שב ליחידה

על החיילים שנפקדו מגדוד דוכיפת נגזר עונש ימי מחבוש ומפקד מחלקתם רותק ל-20 ימים, כך נמסר הלילה (שני) מדובר צה"ל. "לאחר שבוצע תחקיר מעמיק על ידי מפקד הגדוד, הוחלט כי כל אחד מהמפקדים המעורבים בפרשה ייענש בצורה מידתית לחלקו", נמסר על העונש. גורם צבאי נוסף פירט כי על שני חיילים נגזרו 20 ימים בכלא הצבאי ועל חמישה נוספים נגזרו ל-14 ימים בכלא הצבאי. לאחר הפרשה הודח רס"פ (רב-סמל פלוגתי) הפלוגה וכן מפקד הפלוגה סיים את תפקידו.

לוחם מגדוד דוכיפת אמר בעקבות סדרת המשפטים בגדוד כי ?המשפטים נגד הלוחמים היו במקום - לא בורחים מפעילות מבצעית. אבל אולי עכשיו באמת יטפלו בבעיות ת?ש (תנאי שירות - א.ב) של הלוחמים בגדוד. הרבה לוחמים נפלו בין הכיסאות. המג?ד שנכנס לתפקיד לפני כמה שבועות ביקש שייתנו לו צ'אנס לטפל בבעיות אבל אם הטיפול לא יזוז יהיה שוב פיצוץ?.

אמש חזרו ארבעה מלוחמי מהגדוד של חטיבת כפיר ליחידה במסגרת ההידברות עם מפקדיהם, לאחר שנפקדו מפעילות מבצעית בשבוע שעבר. גורם צבאי מסר כי שמונה לוחמים ברחו בשבוע שעבר, שלושה מתוכם חזרו ביממה שלאחר מכן, וארבעה חזרו אמש. הלוחם האחרון נותר בביתו.

עוד באותו נושא
חיילים מכפיר נפקדו בפעילות מבצעית, הרס"פ הודח
הרס"פ שהודח מכפיר: "הפכו אותי לשעיר לעזאזל"
עדיף מאוחר: ערק 9 שנים מצה"ל - ולבסוף נלכד

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully