וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 71 נעדר כבר חודש: "אין סיכוי שהוא שרד"

קובי דוד

14.8.2011 / 13:58

30 יום חלפו מאז שנעלם זוריק גלוסטיאן בן 71 תושב בית שאן, ועדיין אין קצה חוט לגבי מקום הימצאו. בנו: "אבא הוא אדם חולה שנוטל 5 כדורים ביום. איבדתי התקווה למצוא אותו בחיים"

חודש ימים חלף מאז יצא זוריק גלוסטיאן, בן 71, מפתח ביתו ולא שב ולמשטרה אין עדיין קצה חוט באשר לנסיבות היעדרותו. גלוסטין נראה בפעם האחרונה בבריכת דגים ישנה השוכנת ממזרח לבית שאן. עוד באותו היום החלו חיפושים קדחתניים אחריו, אך ללא הועיל.

"איבדתי את התקווה למצוא את אבא שלי בחיים", סיפר בנו של גלוסטיאן, מיכאל בן ה-38, בעצב גדול. "אני יודע שעושים מאמצים למצוא אותו, אבל חודש ימים כבר חלף ואין שום סימן ממנו. אבא שלי הוא בן אדם חולה שנוטל חמישה כדורים ביום, אין סיכוי שהוא שורד איפה שהוא נמצא".

עוד הוסיף מיכאל, כי "אימא שלי מאוד עצובה מאז שאבא נעדר והיא לא מפסיקה לבכות. אי אפשר לחזור לשגרה כשאתה יודע שאבא שלך נעדר, זה לא דבר שאפשר לעכל. אני מתפלל בכל בוקר שימצאו אותו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא נמצא שום סימן שיקשור אותנו אל הנעדר". החיפושים במאגר המים בו נראה גלוסטיאן לאחרונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפקד תחנת משטרת בית שאן ,סנ"צ רן אופיר, אמר כי "אנחנו עדיין מבצעים חיפושים אחת לשבוע, כל פעם במקום אחר. עד כה לא נמצא שום סימן שיקשור אותנו אל הנעדר".

כמו כן, לפני כשבוע יצא תושב רמות בן 65 מביתו ועלה על אוטובוס לכיוון חוף כורסי שנמצא בצדה המזרחי של הכנרת.
אתמול נערכו אחר הנעדר סריקות נרחבות באמצעות חברי יחידת החילוץ גולן יחד עם מסוק משטרתי בנחל סמך שבדרום רמת הגולן. מפקד תחנת גולן, סנ"צ מני בנימין, אמר כי "החיפושים אחר הנעדר ממשיכים כרגיל, אך ללא הצלחה גדולה. יש לציין כי קיים חשש כבד לחייו".

עוד באותו נושא:
הדיווח הראשון: דייג בן 71 מבית שאן נעדר
עשרות מחפשים נעדר הסובל מאלצהיימר: "מצבו חמור"

לפניות לכתב: kobidavid@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully