וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייג בן 71 מבית שאן נעדר מיום שבת

קובי דוד

18.7.2011 / 20:16

כבר שלושה ימים מתנהלים חיפושים נרחבים אחר זוריק גולדסטין, שיצא מביתו ביום שבת בבוקר ומאז לא שב. "ככל שנוקפות הדקות הזמן הולך לרעתנו. כל מי שיכול לצאת ולחפש את אבא יבורך"

משטרת בית שאן נכנסה היום (שני) ליום השלישי של חיפושים קדחתניים אחר זוריק גלוסטין, בן 71, מבית שאן. ביום שבת האחרון יצא גלוסטין מביתו בשעות הבוקר המוקדמות לדוג במאגר מים סמוך לעיר, ונצפה מגיע למאגר בו נוהג לדוג. לאחר זמן קצר, הבחינו חבריו שדגו בסמוך למאגר המים כי גלוסטין איננו. הם החלו לחפשו באזור שמסביב למקום בו דג, אך מלבד כלי הדייג והאופניים שלו שנמצאו, לא היה לו זכר.

כוחות החיפוש אחר הנעדר כוללים צוללנים, פרשים, כוחות מג"ב ושאר מתנדבים, אך ללא הועיל. כחלק מהמאמצים, רוקנו הבוקר את מאגר המים בו דג גלוסטין, אך עדיין לא נמצא קצה של חוט בפרשה. מפקד תחנת משטרת בית שאן, סנ"צ רן אופיר, אמר כי "מהרגע בו זוריק נעדר, אנחנו מקיימים חיפושים נרחבים על מנת למצוא קצה של חוט, עד כה לא נמצאו ממצאים שיכולים לקשור אותנו אל זוריק".

"אני מקווה שאמצא את אבא בחיים"

בנו של הנעדר, מיכאל גלוסטין, בן 38, שהה מחוץ לעיר כאשר קיבל טלפון בהול מאמו, שסיפרה לו על כך שאביו נעדר. "לא הבנתי מה קרה. אבא שלי הוא בן אדם אחראי, לעולם לא קרה שהוא יצא מהבית ולא חזר. היינו רגילים לכך שהוא יוצא לדוג בשבת כדי להעביר את הזמן וחוזר מיד בשעות הצהריים המוקדמות", אמר גלוסטין הבן, והוסיף כי "אבא שלי הוא לא בן אדם חולה, יש לו מעט קשיים בדיבור עקב אירוע מוחי שעבר לפני שמונה שנים, אבל חוץ מזה הוא לא סובל משום מחלה".

עוד סיפר הבן כי היה אמור להתחיל עבודה חדשה בתחילת השבוע וכי חייו עצרו מלכת. "אני חי עם אמא ואבא בבית מילדות והם הדבר הכי יקר לי. אני מקווה מאוד שאמצא את אבא בחיים. יש לי חשש שאולי מישהו פגע בו או עשה לו משהו, ועכשיו הוא נמצא במקום מסתור", אמר מיכאל.

מיכאל ביקש לפנות לציבור על מנת לקבל עזרה בחיפושים אחר אביו לציבור ומבקש את עזרתם, ואמר כי "תעזרו לי למצוא את אבא שלי בחיים. ככל שנוקפות הדקות הזמן הולך לרעתנו. כל מי שיכול לצאת ולחפש את אבא יבורך".

המשטרה מסרה פרטים מזהים על זוריק גלוסטין ומבקשת מהציבור לסייע באיתורו. תיאורו: גובה 1.60 , מבנה גוף רזה, שיערו שחור קצוץ ושפם. גלוסטין חבש כובע, לבש חולצה בצבעים אדום-כתום עם שרוול ארוך וטרנינג בצבעים כחול-שחור, ונעל נעלי ספורט בצבע שחור עם פס אדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully