וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יש הבדל בין המאהל בבאר שבע למאהל ברוטשילד?

אמש הוכיחו המפגינים כי המחאה החברתית היא איננה נחלתה של התל אביבים בלבד, אולם האם המטרה המשותפת תצליח לטשטש את הבדלים בין המפגינים ותושבי האוהלים ברחבי הארץ?

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכה: טל רזניק)

כ-70 אלף בני אדם השתתפו אמש (שבת) בהפגנות ובצעדות שנערכו בכ-20 מוקדים ברחבי הארץ, כאשר בבאר שבע כ-הפגינו כ-15 אלף בני אדם. "אנחנו כולנו מאותו העם, מספיק עם ההפרדה בין התל אביביים לבין שאר הארץ", אמר אחד מיוזמי המחאה, רגב קונטרס, בעצרת בבירת הנגב. "אנחנו אותם האנשים, עם אותה קריאה ואין הבדל בינינו", הוסיף. האם גם תושבי הפריפריה מרגישים את אותה האחדות בין מאהלי המחאה השונים?

המחאה החברתית - כותרות אחרונות:
כ-70 אלף הפגינו בפריפריה: "המחאה משדרת עוצמה"
אלבום המחאה: צפו בתמונות מההפגנות בכל הארץ
קריאות בוז למרגול במהלך הופעתה בעצרת בבאר שבע
המאהל שלי: הכירו את פעילי המחאה מדן ועד אילת

עצרת מחאה על יוקר המחייה בבאר שבע, אוגוסט 2011. דרור עינב
"מספיק עם ההפרדה בין תל אביביים לשאר הארץ". עצרת המחאה אמש בבאר שבע/דרור עינב

"ברוטשילד כנראה שהם כבר הסתנוורו שם מהמעמד, אבל פה בבאר שבע בין הסטודנטים לווותיקים ובין כולם יש כימיה נהדרת", סיפר שמעון בונקר, תושב באר שבע ואחד מדיירי המאהל. "אני מציע לכל המפגינים בארץ להגיע ולקבל פה שיעור על איך מתגברים על המכשולים ועל הפערים, ואיך להמשיך יותר מחוזקים אחרי הוויכוחים".

"לצערנו הממשלה מזניחה את הנגב כבר 40 שנה", הוסיף שי חדד, גם הוא תושב עיר. "הגיע הזמן שאנחנו נתעורר ונצעק - כי אף אחד לא יצעק בשבילנו", הוסיף. מג'די אבו אדע, סטודנט הלומד בעיר, אמר עוד כי "אנחנו כאן מכל המפלגות והמגזרים, ופונים בבקשה מאוחדת לממשלה - לפעול למען שינוי סדר היום, אנחנו עובדים ולומדים ועדיין קשה לנו מאוד להסתדר. אנחנו רק רוצים לחיות בכבוד".

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully