וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר חמאס: "פועלים להשמדת ישראל תוך 12 שנים"

ניר יהב

14.8.2011 / 0:25

לדברי בכיר חמאס, פתחי חמאד, ישראל תקרוס בשל בעיות פנימיות ומלחמה עם המוסלמים. "יהיו קרבות, ההתנגדות תתחזק, והאויב ייסוג". את היחסים עם אירן הגדיר כ"חיוביים וטובים"

שר הפנים בממשלת חמאס, פתחי חמאד, אמר אתמול (שבת) כי סופה של ישראל יבוא עוד 12 שנה. "ישראל תקרוס ותיעלם מהמפה עוד 12 שנה", אמר בראיון לסוכנות ידיעות אירנית. "ישראל לא תצליח לפתור את המשברים הפנימיים שלה, ואלו יביאו בסופו של דבר לקריסה של החברה הציונית. אנו כפלסטינים, ערבים ומוסלמים רק הולכים ומתגברים והיהודים הולכים ומתמעטים. מדינת ישראל תיהרס. אנו עובדים יומם וליל כדי להגיע לרגע הזה".

"אנו אופטימים ביותר כלפי האפשרות שהאויב הציוני ומדינתו יקרסו ופלסטין תשוחרר", הוסיף. לדבריו, לחמאס יש כבר תמונה בראש כיצד ישראל תקרוס "לא מאוחר מעוד 12 שנה מעכשיו. יהיו קרבות, ההתנגדות תתחזק, והאויב ייסוג ויקרוס. 12 שנה מעכשיו לא נמצא את היישות (הציונית – נ.י) על המפה. מדינת פלסטין תהיה מדינה ערבית ואיסלמית".

חמאד התייחס בראיון גם ליחסי חמאס-אירן ותאר אותם כ"יחסים חיוביים וטובים". לדבריו, אירן עמדה לצד העם הפלסטיני וממשלת חמאס ועל כך היא ראויה להערכה. בנוסף הבהיר כי חמאס "לא יכיר לעולם בישראל" וקרא להקים "צבא ענק שיהיה מורכב מערבים ומוסלמים שמטרתו לשחרר את מסגד אל-אקצא".

עוד באותו נושא:
בכירי חמאס: "צופים התפתחות חיובית בעסקת שליט"
חמאס נטל אחריות לירי פצמ"רים - בצה"ל הופתעו
בצה"ל מעריכים: "חל שינוי במאזן הכוחות בעזה"

עדכון ראשון: 20:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully