וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס נטל אחריות לירי פצמ"רים - בצה"ל הופתעו

הזרוע הצבאית של חמאס שיגרה שלוש פצצות מרגמה לעבר כוח של צה"ל שפעל לתיקון גדר המערכת. באירוע לא היו נפגעים. חמאס לקח אחריות ובצה"ל הופתעו: "הם לא עשו זאת ארבעה חודשים"

במערכת הביטחון הופתעו לגלות כי הזרוע הצבאית של חמאס, לקחה אחריות על שיגור שלוש פצצות מרגמה לעבר כוח של צה"ל, שפעל לפנות בוקר (שלישי) לאורך גדר המערכת. באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אחת הפצצות נפלה על גדר המערכת ושתיים נוספות בשטח פלסטיני. גורם צבאי ציין כי חוליית טרור שיגרה את הפצצות לעבר הכוח שפעל לתיקון הגדר.

לפי הדיווח באתר חמאס, הזרוע הצבאית של הארגון התעמתה לפנות בוקר עם כוח של צה"ל באזור ג'ח'ר א-דיר, דרומית-מזרחית לעיר עזה. עוד צוין בדיווח כי שוגרו פצמ"רים וטיל נ"ט ועקב כך נסוג הכוח של צה"ל מהאזור. גורם צבאי נוסף ציין כי זו הפעם הראשונה מזה שלושה חודשים שארגון חמאס נוטל אחריות על אירוע.

לדברי הגורם הצבאי, "הפעם האחרונה שהזרוע הצבאית נטלה אחריות על אירוע טרור נגד ישראל הייתה בעת שיגור הטיל לעבר אוטובוס הילדים בשטח ישראל. מאז, התאמץ חמאס למנוע מארגוני טרור קטנים לשגר רקטות לעבר ישראל בניגוד לעמדתו".

במערכת הביטחון מעריכים כי אם המגמה של חמאס תתבטא באירועי טרור נוספים, הדבר יהווה הסלמה. "נצטרך לעקוב ולראות האם מדובר במקרה נקודתי או במגמה. חמאס נתון ללחצים מצד הרחוב הפלסטיני וארגונים כמו הג'יהאד האיסלמי ואולי זה היה שחרור קיטור".

עוד באותו נושא:
בצה"ל מעריכים: "חל שינוי במאזן הכוחות בעזה"
חמאס: "עצרנו שני חשודים בירי רקטות לעבר ישראל"
בצה"ל מודאגים: "חל כרסום בשליטת חמאס בעזה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully