וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "עצרנו שני חשודים בירי רקטות לעבר ישראל"

שני העצורים, החברים בארגון הסלפי הקיצוני "אל-תוופיד ואל-ג'יהאד", נעצרו על ידי אנשי הביטחון של חמאס בעיר עזה. אמש הביעו בצה"ל חשש ששליטת חמאס ברצועה מתרופפת

כוחות הביטחון של תנועת החמאס ברצועת עזה עצרו היום (שבת) שני חברים בארגון איסלמי החשודים בירי רקטות לעבר ישראל, כך מסר גורם המקורב לחמאס. המקור סיפר כי שני העצורים, המשתייכים לארגון סלפי-איסלמי המכונה "אל-תוופיד ואל-ג'יהאד" נעצרו בעיר עזה על ידי כוחות חמאס המשייכים להם את ירי הרקטות לעבר ישראל במהלך השבוע. ביום חמישי בערב נורו לעבר שטח ישראל שתי רקטות גראד שהתפוצצו בשטח פתוח באזור המועצה האזורית לכיש.

עוד בנושא ההסלמה בדרום:
בגלל ירי הרקטות: כיפת ברזל הוצבה מחדש באשקלון
בצה"ל מודאגים: "חל כרסום בשליטת חמאס בעזה"
הגזרה הדרומית מתחממת: גראד בלכיש, שני נפגעי חרדה

בתגובה, תקפו מטוסי חיל האוויר של צה"ל בסיס גדודי "עיז א-דין אל-קסאם", הזרוע הצבאית של חמאס ברצועה. גם ערב לפני כן נורתה רקטה לעבר ישראל, אולם אף היא התפוצצה בשטח פתוח ליד קריית גת ולא גרמה לנזק או לנפגעים.

בעקבות ההסלמה בימים האחרונים, הביעו בצה"ל חשש שמא שליטת חמאס ברצועה מתרופפת. בצה"ל טענו כי שיגור הרקטות בימים האחרונים לעבר דרום ישראל, בוצע על ידי ארגוני טרור "סוררים", המנסים לפגוע בשקט שייצר חמאס מאז מבצע "עופרת יצוקה". בנוסף, סוללת מערכת היירוט "כיפת ברזל" הוצבה אתמול באזור העיר אשקלון בעקבות התגברות הירי.

בהתייחסו להמשך הירי מהרצועה, הסביר קצין בכיר בצה"ל כי "מדובר בארגוני טרור קטנים מאוד שלא רואים את עצמם מחויבים לשקט שגזר על עצמו החמאס בעזה. חמאס מבחינתו עושה מאמצים כדי למנוע מהם שיגורים ולעצור אותם. בינתיים זה נראה כמו כרסום בשליטה של חמאס בעזה. זה רחוק מפגיעה משמעותית בחמאס, אבל זה מדאיג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully