וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגזרה הדרומית מתחממת: גראד בלכיש, שני נפגעי חרדה

רמי שני

4.8.2011 / 20:11

רקטת גראד נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית לכיש. שני בני אדם לקו בחרדה וקיבלו טיפול מצוותים של מגן דוד אדום. חיל האוויר תקף בתגובה ברצועה ונראה כי פגע בחברי חוליית השיגור

נמשכת המתיחות בדרום. רקטת גראד נפלה הערב (חמישי) בשטח פתוח סמוך לאחד היישובים במועצה האזורית לכיש. צוותים של מגן דוד אדום טיפלו בשני בני אדם שלקו בחרדה. התרעת 'צבע אדום' נשמעה באזור. אנשי מערכת הביטחון, בהם צוותים של פיקוד העורף וחבלנים של המשטרה, פתחו בסריקות כדי לאתר את מקום נפילת הרקטה.

כעבור זמן קצר תקף חיל האוויר בסג'עיה שברצועת עזה. הפלסטינים דיווחו על שלושה נפגעים. ככל הנראה מדובר בחולייה ששיגרה את רקטת הגראד.

הלילה ירו פלסטינים שתי רקטות שנפלו בשטחים פתוחים סמוך לאזור המועצה האזורית חוף אשקלון. כתוצאה מהירי נפגעו חמישה בני אדם באורח קל, כאשר מיהרו למקלטים עם הישמע האזעקה. החמישה פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע ובמהלך היום שוחררו ארבעה מהם לבתיהם.

אמש נורתה רקטת גראד נוספת, שהתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית לכיש. לא דווח על נפגעים או על נזק משמעותי למבנים. זו הייתה הרקטה הראשונה שהתפוצצה באזור זה מאז מבצע "עופרת יצוקה" ב-2009.

עוד בנושא
קסאם התפוצץ במועצת חוף אשקלון, אישה נפצעה קל
בתגובה לקסאם: חיל האוויר הפציץ ברצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully