וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה הלובית מציגה: בחזרה מהמתים 2

בפעם השנייה מתחילת ההתקוממות בלוב הודיעו השבוע המורדים על מותו של חמיס קדאפי, בנו הצעיר של השליט - ובפעם השנייה הוא שב והפציע, כשתועד מבקר חולים בטריפולי

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

עוד "מת" חוזר לחיים: שעות אחרי שהטלוויזיה הסורית שידרה תמונות של שר ההגנה המודח, עלי חביב, והפריכה לכאורה את הדיווחים על מותו, נהגה היום (רביעי) הטלוויזיה הממלכתית של לוב באופן דומה, כששידרה תמונות של חמיס קדאפי, בנו של השליט מועמר קדאפי, במטרה להזים את דיווח המורדים מיום שישי האחרון, לפיו הוא נהרג בהפצצת נאט"ו במהלך קרב בעיירה זליטן הסמוכה לטריפולי. "זו התשובה הטובה ביותר לשקרים שמפיצים המורדים", אמר קריין הטלוויזיה בדיווח.

יש לציין כי זו כבר הפעם השנייה שחמיס, בנו הצעיר של קדאפי ומפקד חטיבה 32 של צבא לוב, "חוזר מהמתים". גם בחודש מרץ נפוץ דיווח של המורדים כי הוא נהרג בהפצצה אווירית של מתחם משפחת קדאפי טריפולי, אך בהמשך הדיווח הוכחש.

תמונות ששידרה הטלוויזיה הממלכתית של לוב, בהן נראה חמיס קדאפי, בנו הצעיר של השליט מועמר קדאפי, מבקר בבית חולים, טריפולי, 20 באוגוסט 2011. רויטרס
חמיס קדאפי מבקר חולים, משידורי הטלוויזיה הלובית/רויטרס

בדיווח בטלוויזיה הלובית נטען שהתמונות צולמו אתמול. אם הן אמיתיות, זו הוכחה ראשונה לכך שקדאפי עדיין בחיים. הוא נראה בהן מבקר בבית חולים, ומשוחח עם פצועים, שעל פי הדיווח נפצעו אתמול בהפצצה בה נפגע בית חווה באותה עיירה בה הוא לכאורה נהרג, זליטן. "אז הם הפציצו את הבית, ואת לא ציפית להיות מופצצת", הוא נשמע אומר לאחת הפצועות. שלטונות לוב טוענים כי בהפצצה המדוברת נהרגו 85 בני אדם. בנאט"ו טוענים כי הופצצה "מטרה צבאית לגיטמית", וכי המקרה מתוחקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully