וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רופא שיניים מחיפה תקף מינית מטופלת בת 13

קובי דוד

10.8.2011 / 16:50

הרופא, בעל שתי מרפאות מצליחות בחיפה ובקרית מוצקין, נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בנערה שעה שהייתה תחת השפעת טשטוש. בחיפוש במרפאה נמצא חומר פורנוגרפי רב ואביזרי מין

רופא שיניים מוכר מחיפה, בעל שתי מרפאות שיניים מצליחות בעיר ובקריית מוצקין, נעצר היום (רביעי) בחשד כי ביצע מעשים מגונים בנערה בת 13 בה טיפל. הרופא, בן 63, נעצר עקב תלונה שהגישו הורי הילדה לפני כשבועיים, בה סיפרו כי ניצל את מעמדו בעת הטיפול בביתם, השתמש בחומר מטשטש והחל לבצע מעשים מגונים בנערה כשהיא שוכבת על כיסא המטופלים.

הנערה עצמה מסרה בעדותה כי "הרופא שלח את ידיו למקומות מוצנעים בזמן הטיפול". הרופא, ששמע על הגשת התלונה בתחנת המשטרה, אשפז עצמו בבית החולים בטענה כי הוא חש ברע וסובל מסחרחורות. היום הוא שוחרר מבית החולים, ובצאתו עצרו אותו חוקרי תחנת משטרת חוף, משם נלקח לחקירה.

גורם המעורב בפרטי החקירה סיפר לוואלה! חדשות כי לפני כשש שנים נפתח כנגד החשוד תיק דומה בגין ביצוע מעשים מגונים, אולם הנושא לא הבשיל לכדי כתב אישום. חוקרי המשטרה שערכו חיפוש בביתו ובמרפאותיו מצאו חומר פורנוגרפי רב ובאחת המרפאות אף נמצאו אביזרי מין רבים. הרופא הכחיש כל קשר לחשדות המיוחסים לו והוא יובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בקריות. במשטרה קראו לנשים נוספות שהוטרדו על ידו - אם ישנן כאלה - לפנות לתחנת המשטרה ולמסור עדות.

עוד בנושא:
אישום: אח ב”שיבא” אנס מטופלות בעת שהיו מורדמות
5 שנות מאסר לאח שאנס מטופלת תחת הרדמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully