וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין הפגינו: "נחשוף את השקר של המחאה"

פעילי ימין התעמתו עם פעילי שמאל במאהל בשדרות רוטשילד בתל אביב, בטענה שהמחאה ממומנת על ידי ארגוני שמאל, וצעקו: "היידה ביבי". שוטרים הגיעו למקום כדי לחצוץ בין הצדדים

דניאל בוק

(צילום דניאל בוק; עריכה אמיר קוטיגרו)

פעילי ימין התעמתו אמש (ראשון) עם פעילי שמאל השוהים במאהל בשדרות רוטשילד בתל אביב, והפגינו מולם בשל "השקר" בבסיס מחאת האוהלים, כלשונם. כוחות משטרה הגיעו למקום והפרידו בין הנצים.

עוד בנושא
פעילי ימין הפגינו ברוטשילד: "לא לאנרכיה"
יום בשדרה: פעילי ימין, מילואימניקים ורפתנים
היום שאחרי ההפגנה: אנשי מאהל המחאה מלאי תקווה

עשרות פעילי ימין מארגון "לוחמי ציון" ונערים מתנועת בית"ר התקבצו ברחבת הבימה, לצעדת מחאה לאורך שדרות רוטשילד. הם צעקו "היידה ביבי" וקריאות בגנות יו"ר ההסתדרות, עופר עיני. כמו כן, הם ניאצו את מנהיגת המחאה: "אם נקשיב לדפני ליף - המצב רק יחריף", צעקו. המפגינים עטו מסכות שעליהן תמונות של מובילי המאבק, ואמרו כי יסירו אותן בהמשך האירוע - כדי לחשוף תחתן "רשימת ארגוני שמאל" שלטענתם מממנים את המחאה.

הפגנה של מתנחלים במאהל ברוטשילד, יולי 2011. דרור עינב
העימותים הערב בשדרה/דרור עינב

תמיר סאסי, ממנהיגי "לוחמי ציון", אמר כי מארגני המצעד שותפים לנושאי המאבק, אך בכוונתם לחשוף את "פרצופם האמיתי" של מוביליו. הצועדים מתכוונים לקיים בשדרה כינוס בסמוך לאוהלי המתנחלים.

ברק סגל, מגרעין מחאת האוהלים, אמר בתגובה לטענות על מימון מאנשי שמאל כי "חסרים לי עכשיו 60 אלף בקבוקי מים. אני מזמין את כל מי שרוצה לעזור, כי אין לנו כסף. חד משמעית ביקשנו גם מהשמאל הלאומי, מקדימה, מהעבודה ומכל גוף פוליטי שלא לתרום לנו כסף. האנשים היחידים שיכולים לתרום הם אנשים פרטיים - בלי קשר זהותם הפוליטית. התקשורת אוהבת להציג את הגוונים הקיצוניים בימין ובשמאל", המשיך סגל. "אתמול היינו 300 אלף איש שהצביעו ברגליים מהשמאל ומהימין. מחאה עממית של כולם".

מאיר ברטלר, אחד מאנשי הימין ודיירי המאהל ברוטשילד, מסר בתגובה לאירועי הלילה האחרון: "באנו להגיד כן למחאה החברתית והורדת המחירים, וגם להציג פתרון שהוא לבנות וליצור גם ביהודה ושומרון. לצערי, אנרכיסטים שיכורים מנסים מדי פעם לתקוף את יושבי המאהל, אבל אנחנו לא נרתעים ודואגים לסלקם".

(עדכון ראשון: 20:33, 07.08.11)

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הפגנה של מתנחלים במאהל ברוטשילד, יולי 2011. דרור עינב
פעילי הימין מבקשים לחשוף את "פרצופה האמיתי" של המחאה/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully