וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רב ביצע עשרות מעשי סדום באחד מתלמידיו

גלעד גרוסמן

4.8.2011 / 12:55

הרב יעקב וימר מבני ברק מואשם כי במשך שנתיים ביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בנער שלימד. הפרקליטות: "הנאשם ניצל את סמכותו ומרותו כלפי המתלונן כרב ומחנך"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד הרב יעקב וימר, בן 52 מבני ברק, בגין ביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים באחד מתלמידיו במשך כשנתיים, מאז היה התלמיד בן 12. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הרב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין קלאודיה בילנקה מפרקליטות מחוז תל אביב, לפני כעשור החל המתלונן ללמוד בבית ספר בו לימד הרב וימר. בכתב האישום נטען, כי בתחילת שנת הלימודים, כשהשניים נותרו לבדם בכיתה – הצמיד וימר לקיר את התלמיד, נישק אותו והחל למשש את גופו. לאחר מכן, במשך כשנתיים, במהלך הפסקות ואחרי הלימודים, נהג וימר - כך נטען - לנעול את הכיתה כשהוא לבדו עם הנער וביצע בתלמיד מעשי סדום ומעשים מגונים בעשרות הזדמנויות.

"מערכת קשה של מעשים חוזרים ונשנים"

בנוסף, הפרקליטות טוענת, כי בזמן הפסקות ובימי שישי אחר הצהריים הורה וימר לנער לבוא עמו לבית אמו של הרב, ובהיעדרה ביצע בו מעשי סדום. כמו כן, הוא נהג לשאול את רכבו של אבי הנער, הסיע את הנער למקומות שונים בבני ברק וביצע בו מעשים מגונים. עוד נאמר בכתב האישום, כי הרב איים על הנער שאם יספר על המעשים, יסולק מבית הספר ולא יתקבל לאף ישיבה אחרת בעיר.

על פי בקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט, בידי הפרקליטות יש הקלטה שבה מודה הרב במרבית המעשים המיוחסים לו. "כתב האישום מגולל מערכת קשה של מעשים חוזרים ונשנים שביצע וימר במתלונן לאורך שנתיים תוך שהוא מנצל את סמכותו ומרותו כלפי המתלונן כרב ומחנך", נאמר בבקשה. עוד עולה מבקשת המעצר, כי הרב הודה בביצוע מעשים מגונים בקטין נוסף.

מקרי התעללות נוספים
חשד: שלושה גברים התעללו מינית בעשרות ילדים בירושלים
חשד: ביצע מעשה סדום בבן 12 הסובל מפיגור
אישום: לקח אחיינו לצפות בפורנו וביצע בו מעשה סדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully