וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: לקח אחיינו לצפות בפורנו וביצע בו מעשה סדום

21.4.2011 / 10:56

גבר בן 46 נאשם שבמשך שנים ביצע מעשי סדום באחיינו בן ה-14. האיש נמלט לבלגיה והוסגר לאחרונה לישראל. במשטרה חושדים כי הוא חמק בעבר מישראל ומארה"ב כאשר נחשד כי ביצע עבירות מין

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד גבר בן 46, הנאשם שבמשך כחצי שנה, בסוף שנות ה-90', ביצע מעשי סדום ומעשים מגונים באחיינו, שהיה אז בן 14. האיש נאשם שביצע את המעשים במכוניתו ובמחסן ששכר. הוא עזב את המדינה, והוסגר לאחרונה מבלגיה.

על פי כתב האישום, ב-1998, כשהדוד היה בן 32, הוא רקם קשרי חברות עם אחיינו, קנה לו טלפון סלולרי, לקח אותו לסרטים ומסעדות, נתן לו דמי כיס וקנה לו מתנות. באחד הלילות לקח הדוד את הנער ל"דרייב-אין", שם צפו יחד בסרט פורנוגרפי. במהלך הסרט, בזמן שישבו ברכב, ביצע הדוד בנער מעשה מגונה ומעשה סדום.

עוד עולה מכתב האישום, כי לאחר אותו מקרה שכר הדוד מחסן, והזמין את אחיינו לבוא לשם על בסיס יום יומי. הנאשם עזב בשעות הערב את הישיבה בה למד, ואילו הנער סיפר להוריו שהוא נמצא בישיבה. במחסן ביצע בנער מעשי סדום ומעשים מגונים.

לטענת הפרקליטות, בעקבות ההתעללות המינית, חלה הידרדרות בהתנהגותו ובהישגיו של הנער, והוריו החליטו לשלוח אותו ללמוד בישיבה בחו"ל. באחד מביקוריו של הנער בארץ, ביצע בו הדוד מעשה סדום בעת שישן. עוד נטען, שהנאשם הסכים לעזוב את ישראל לאחר שמעשיו התגלו. הדוד מכחיש כיום את האישומים, וטוען שמדובר בניסיון לנקום בו לאחר שהתגרש מאשתו.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה, כי בעבר חמק הנאשם מישראל ומארה"ב, כאשר התעוררו נגדו חשדות לביצוע עבירות מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully