וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ביצע מעשה סדום בבן 12 הסובל מפיגור בחדרה

איילה חננאל

12.6.2011 / 11:52

החשוד, תושב העיר בן 30, הוא שכנו של הילד. כשהילד הגיע לביתו בוכה, אמו גילתה כי החשוד נהג לקחת את הילד לביתו ולבצע בו מעשי סדום במשך שבועות. מהחקירה עלה כי ילד נוסף נפל קורבן

משטרת חדרה עצרה אמש (שבת) את תושב העיר, בן 30, בחשד שביצע מעשה סדום בשכנו בן ה-12 הסובל מפיגור שכלי. אתמול הגיעה אמו של הילד אל תחנת המשטרה והתלוננה נגד השכן. בתלונתה סיפרה כי בנה שב לביתם כשהוא מבולבל ובוכה, וכאשר דיבבה אותו סיפר לה אודות מעשיו של השכן.

במהלך החקירה עלה כי לאורך השבועות האחרונים נהג על פי החשד השכן לקחת את הילד לביתו שם ביצע בו את המעשים. עוד עלה כי ילד נוסף, גם הוא בן 12 נפל אף הוא, על פי החשד, קורבן למעשי החשוד. כעת נבדק אם ישנם ילדים נוספים שהותקפו על ידי החשוד שהכחיש בחקירתו את המעשים. היום יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בחדרה.

לפני כשבועיים נגזרו שש שנות מאסר וחצי על אריה הכט, בן 59 מכפר סבא, שהורשע לפי הודאתו בהסדר טיעון באונס ובמעשים מגונים בשתי בנותיו של חברו הטוב, בנות 7 ו-9. נגד הכט מתקיים משפט נוסף בבית משפט השלום בכפר סבא, בו הוא נאשם בביצוע מעשים מגונים בשתי בנות נוספות - זוג אחיות המיודדות עם בנו.

לפניות לכתב: plilim@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully