וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שוטר נוקם" לשעבר יהיה קצין הביטחון של עכו

קובי דוד

3.8.2011 / 21:33

יניב אשור, שהורשע יחד עם שלושה מחבריו כי הניח מטעני חבלה מתחת לרכבו של העבריין מיכאל מור, מונה לראשות אגף הביטחון והפיקוח של העירייה. "הזדמנות להתחיל מחדש את חייו"

רפ"ק יניב אשור, שהורשע יחד עם שלושה מחבריו בפרשת "השוטרים הנוקמים", ישוב לשורות מערכת אכיפת החוק – גם אם לא במדי המשטרה: ועדת המכרזים לענייני כוח אדם בעיריית עכו בחרה היום (רביעי) את אשור, בן 35, לתפקיד מנהל אגף הביטחון, הפיקוח העירוני ושירותי החירום של העירייה. ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, אמר כי "עיריית עכו רואה במהלך הזדמנות שניתנה לאשור להתחיל בעכו מחדש את חייו במסגרת השירות הציבורי, ומאמינה ביכולתו להצעיד ולקדם את אגף הביטחון לרווחת התושבים".

בשל הרשעתו, לא יכול אשור, כמו גם המורשעים האחרים בפרשה, לשוב לשורות המשטרה, ולכן הביעו בעבר הארבעה את כוונתם להתגייס לשורות גופי ביטחון אחרים, כמו מכבי האש או שירות בתי הסוהר. יצויין כי השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', ביקש מפרקליט המדינה, משה לדור, לבחון האם יש אפשרות להחזירם לשירות במשטרה.

אשור ושלושת השוטרים האחרים, רמי מוסא, אלדד חדד ויוסי לוי, סיימו לפני כשלושה חודשים לרצות עונש של חצי שנת מאסר בכלא שקמה, לאחר שהורשעו בהנחת מטעני חבלה מתחת לרכבו של העבריין מיכאל מור. אלא שלמרות שסיימו לרצות את חובם לחברה, הצרות ממשיכות לרדוף את השוטרים: לפני כחודש נפצע חדד באורח בינוני לאחר שנורה בנהריה בידי אלמונים. בעקבות המעשה, הורה השר אהרונוביץ' להשיב לשוטרים את נשקם, שנלקח מהם עם הרשעתם ופיטוריהם מהמשטרה.

עוד על השוטרים הנוקמים
אהרונוביץ’: ”השוטרים הנוקמים” יקבלו חזרה את נשקם
אחד ”השוטרים הנוקמים” נורה בנהריה, חשוד נעצר
השוטרים מנהריה: מוכנים לשרת בכיבוי אש או שב”ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully